فرماندار چرداول؛
فرماندار چرداول گفت: با توجه به اینکه 90 درصد تردد ها به استان از طریق چرداول و شهر شباب می گذرند در بحث کرونا باید با دقت بیشتری عمل شود که خوشبختانه با رعایت پروتکل های بهداشتی شاهد کمترین مبتلا در این مناطق بودیم.
کد خبر: ۹۲۵۶۹۸
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۷ 20 December 2020

الیاس فتاحی درجلسه ای که با حضور خبرنگاران برگزار شد بیان داشت:نقش خبرنگاران درآگاهی بخشی به مردم درمواجهه با کرونا قابل تقدیر است.

وی گفت :از اسفند98 تا کنون که شهرستان چرداول درگیر کرونا بوده است 58 جلسه با ستاد کرونا داشته ایم و در این یک ماه اخیر با توجه به قرمز بودن وضعیت،700 صنف را تعطیل کردیم.

فتاحی در خصوص اقدامات صورت گرفته برای مقابله با کرونا در سطح شهرستان افزود:گندزدایی روستاها و شهرها،تعطیلی اصناف و مشاغل سطح 2و3و4 و مسدود نمودن آرامستان ها و تفرجگاهها از جمله اقداماتی یود که با همکاری مردم توانستیم از وضعیت قرمز خارج شویم.

وی گفت :مجدودیت هایی در خصوص شب یلدا در سطح شهرستان اعمال شده و ازمردم چرداول خواستاریم که امسال از دورهمی یلدایی خودداری کنند اصناف از ساعت 6 عصر تعطیل می باشند و تردد شبانه نیز باعث اعمال جریمه برای افراد خاطی خواهد شد.

فتاحی درخصوص طرح محله به محله شهید سلیمانی که باهمکاری فرمانداری،سپاه،بسیج و هلال احمر در حال اجرا است بیان داشت: تاکنون در این طرح 700 نفر غربالگری شده اند و از این تعداد 19 نفر شناسایی شده اند.

فرماندار چرداول در ادامه اظهار کرد:دربحث تجمعات در آرامستان های روستاهای ، دهیاران و شوراها موظف به کنترل اوضاع قبل از تجمعات هستند.

فتاحی در پایان گفت:برای کمک به افزایش تجهیزات و ماسک و مواد ضدعفونی بیمارستان امام علی باید با خیرین و ارگان ها رایزنی داشته باشیم تا بتوان با افزایش تجهیزات خدمات بهتری به مردم ارا خوب شهرستان ارائه داد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار