دیدار دوتیم فوتبال خونه به خونه مازندران و پارسه تهران با برد نماینده مازندران پایان یافت.
کد خبر: ۹۲۵۶۲
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۲ 11 September 2015
به گزارش تابناک مازندران به نقل از  مهر، از هفته پنجم لیگ دسته اول فوتبال کشور عصر پنجشنبه تیم خونه به خونه مازندران در ورزشگاه هفت‌تیر بابل و در مقابل دیدگان حدود چهار هزار هوادار مازندرانی مقابل پارسه به برتری ۲ بر صفر دست‌یافت.
گل‌های تیم خونه به خونه مازندران را در این دیدار هادی خیری در دقیقه ۱۰ و سیداحمد موسوی در دقیقه ۶۳ به ثمر رسید.
شاگردان اکبر میثاقیان در این دیدار بارها تا مرز باز کردن دروازه پارسه پیش رفتند و حتی صاحب یک ضربه پنالتی هم شدند و می توانستد تعداد گل‌های خونه به خونه مازندران را بیشتر از این کنند که با بی‌دقتی هادی شکوری به هدر رفت.
تیم فوتبال خونه به خونه مازندران با انجام ۵ بازی و هفت امتیاز در رده ششم جدول لیگ دسته اول فوتبال قرار دارد.
اکبر میثاقیان سرمربی تیم فوتبال خونه به خونه مازندران در گفتگو با خبرنگار مهر بابیان اینکه هفته گذشته در دربی فوتبال مازندران به‌راحتی نتیجه را به نساجی واگذار کردیم، بیان داشت: ما امروز باید پیروز میدان می‌شدیم تا جبران باخت هفته گذشته شود.
وی با اشاره به هدف باشگاه خونه به خونه گفت: اگر می‌خواهیم به لیگ برتر صعود قطعاً من به‌تنهایی قادر به انجام این کار نخواهم بود وباید تمامی مجموعه و هواداران بابلی حمایت‌های لازم را بکنند.
سرمربی تیم فوتبال خونه به خونه مازندران بابیان اینکه تیم پارسه بازی خوبی مقابل خونه به خونه ارائه داده است، اذعان داشت: در نیمه اول خونه به خونه پراسترس ظاهر شد اما در نیمه دوم فوتبال خوبی را انجام دادیم و توانستیم تیم پارسه را شکست دهیم.
میثاقیان به عملکرد داور این دیدار اشاره کرد و افزود: داور این دیدار قطعاً می‌توانست چندین بازیکن تیم پارسه را اخراج کند که نکرد و داور باید تمامی جوانب را در نظر بگیرد تا عدالت رعایت شود.
وی در پاسخ به سؤال خبرنگار مهر در خصوص زننده پنالتی تیم خونه به خونه گفت: هادی شکوری کاپیتان تیم خونه به خونه زننده پنالتی‌های این تیم است که امروز یک پنالتی هم از دست داد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار