پس از ماه ها روز شیرین برای کاشان
مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کاشان گفت: این شهرستان ۳۶۸ هزار نفری پس از گذشت ۸۴ روز از موج سوم کرونا روز بدون مرگ کووید ۱۹ را پشت سرگذاشت.
کد خبر: ۹۲۵۰۵۴
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۹ - ۲۳:۳۲ 17 December 2020

مریم امیدی افزود: کاهش ابتلا و مرگ و میر در شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل حاصل همکاری خوب مردم و تلاش‌های بی‌وقفه مدافعان سلامت بوده که انتظار می‌رود با ادامه این روند بتوانیم کرونا را مهار کنیم.

وی ادامه داد: شهرستان کاشان امروز را بدون مرگ به علت کووید ۱۹ پشت سر گذاشت و پس از آن، طی ۱۲ هفته همه روزه جان باخته کرونایی داشت. 

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کاشان اظهار داشت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون هشت هزار و ۷۰۷ نفر بیمار کووید ۱۹ با بهبودی، از بیمارستان‌های کاشان و آران و بیدگل مرخص شدند.

به گفته وی ۲۳ بیمار جدید حاد تنفسی با سن ۹ تا ۷۶ سال در ۲۴ ساعت گذشته در مرکزهای درمانی کاشان و آران و بیدگل بستری شدند که ۲۱ نفر آنان در کاشان و ۲ نفر در آران و بیدگل تحت درمان قرار گرفتند.

امیدی ادامه داد: اکنون ۱۴۱ بیمار حاد تنفسی در مرکزهای درمانی کاشان و آران و بیدگل تحت درمان قرار دارند که ۴۷ نفر آنان در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کاشان اضافه کرد: در ۲۴ ساعت گذشته یک زن ۸۳ ساله به علت بیماری حاد تنفسی در شهرستان آران و بیدگل جان باخت.

به گفته وی، در شبانه روز گذشته با ثبت ۶۶ مورد جدید ویروس کرونا در کاشان و آران و بیدگل، شمار بیماران کویید ۱۹ در این منطقه به ۱۲ هزار و ۶۱۷ نفر رسید.

امیدی افزود: از اسفند ۱۳۹۸ تاکنون در مجموع ۱۱۱ هزار و ۳۳۷ نفر به مرکزهای بستری و تشخیصی سرپایی درمانی در شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل مراجعه کردند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :