-معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان گفت: ۷۳۸ پروژه اقتصادی در سه بخش صنعت، کشاورزی و خدمات در استان با مشارکت بخش خصوصی و دولت در سال جاری در حال انجام است.
کد خبر: ۹۲۳۵۲۱
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۸ 12 December 2020

سید نورالله حسن زاده شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: در راستای تحقق اهداف شعار سال ۱۳۹۹ و منویات مقام معظم رهبری با نامگذاری سال با نام «جهش تولید» این طرح های اقتصادی در استان در حال انجام است.

وی گفت: این پروژه‌ها در قالب ۱۳ محور اصلی و ۱۴۶ برنامه با اعتباری بالغ بر۱۴۹ هزار و ۳۱۱ میلیارد ریال در حال انجام است که ۶۲%  منابع مورد نیاز توسط بخش خصوصی تامین خواهد شد.

حسن زاده با اشاره به برنامه های اقتصادی استان به منظور رونق در بخش تولید افزود: طراحی برنامه عملیاتی جهش تولید استان به تفکیک سه بخش عمده اقتصادی صنعت، کشاورزی و خدمات با هدف برقراری ارتباط بین اهداف اسناد بالادستی مانند سند برنامه ششم، سند اقتصاد مقاومتی، سند اشتغال فراگیر، سند مقابله با بیماری کرونا و برنامه عملیاتی بخشهای مختلف اقتصادی کشور و استان برنامه ریزی شد.

وی گفت: جهت گیری برنامه ها در راستای کاهش و یا رفع چالش‌های اصلی اقتصاد و بنگاه های تولیدی استان، ایجاد انسجام بین برنامه های عملیاتی برای هماهنگی برنامه های دستگاه ها از دیگر برنامه های امسال است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار