مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام خبر داد ؛
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام گفت: عملیات اجرایی پروژه مخزن ۳۰۰ متر مکعبی هوایی شهرک اسلامیه مهران با پیشرفت فیزیکی ۷۰ درصدی در حال اجرا است.
کد خبر: ۹۱۶۸۴۶
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۰ 15 November 2020

به گزارش تابناک ایلام ؛ نورالله تیموری روز یکشنبه در جریان بازدید از ساخت مخزن هوایی شهرک اسلامیه مهران اظهار داشت: عملیات اجرایی پروژه مخزن ۳۰۰ متر مکعبی بتنی هوایی با ۱۵ میلیارد ریال اعتبار از محل صندوق توسعه ملی در حال اجراست.

وی از بهره برداری این پروژه آبرسانی در بهمن ماه سال‌جاری خبر داد و افزود: علیرغم هزینه‌های بالای این نوع مخزن ها نسبت به مخازن هم حجم زمینی، ساخت این نوع از مخازن برای اولین بار در سطح استان در منطقه صفر مرزی(شهرک اسلامیه شهرستان مهران) که به‌ علت موقعیت جغرافیایی و توپوگرافی منطقه که فاقد کد ارتفاعی لازم است، در دست اجراست.

مدیرعامل شرکت آبفار ایلام یادآور شد: با اجرای این پروژه تعداد ۹۲۰ خانوار با جمعیتی بالغ بر سه هزار و ۳۵۰ نفر از آب آشامیدنی سالم و پایدار برخوردار خواهند شد.

تیموری اضافه کرد: این پروژه در راستای رسالت خدمتگذاری و با هدف ارائه خدمات مطلوب‌تر در سال رونق تولید و برای توسعه روستایی، تثبیت مرزنشینان در مرزها و همچنین ایجاد زمینه آرامش، آسایش، ارتقاء سطح رفاه و ایجاد انگیزه در مهاجرت معکوس از شهر به روستاها است.

وی از پیشرفت ۴۰ درصدی مخزن ۲ هزار متر مکعبی ذخیره آب در مهران خبر داد و گفت: در صورت تامین اعتبار تا پایان سال جاری آماده بهره‌ برداری می‌شود.

مدیرعامل شرکت آبفای ایلام یادآور شد: برآورد اولیه این طرح را بالغ بر ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان عنوان کرد./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار