رئیس دادگستری دهلران با اشاره به اینکه منابع طبیعی ثروت خدادادی است که همه باید در صیانت از آن تلاش کنیم، گفت: برخورد جدی با متصرفان اراضی ملی دهلران در دستور کار است.
کد خبر: ۹۱۵۵۸۹
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۶ 10 November 2020

 به گزارش تابناک ایلام، سیدرضا صلاح الدینی اظهار کرد: حفاظت و احیای عرصه‌های ملی شهرستان دهلران مستلزم مشارکت همه جانبه و آگاهانه اقشار مختلف مردم و دوستداران و همیاران طبیعت است.

وی اظهار کرد: اراضی ملی در ردیف حقوق عامه محسوب شده و دستگاه قضائی برای حمایت از منافعی که به عموم مردم تعلق دارد با متخلفان و متصرفین برخورد قاطع دارد و هیچ اغماضی در این زمینه نخواهد داشت.

رئیس دادگستری دهلران با تاکید بر ضرورت فرهنگسازی در بهره‌برداری اصولی و حفاظت از منابع ملی، گفت: مردم هم به منابع طبیعی به عنوان سرمایه‌هایی ملی نگاه کنند تا برای آیندگان حفظ و حراست شود.

صلاح الدینی بیان کرد: دادگستری دهلران در صیانت از بیت المال و برخورد بازدارنده با متجاوزین عرصه‌های ملی اهتمام ویژه دارد.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان دهلران نیز گفت: منابع طبیعی در برخورد قاطعانه با زمین خواران و متخلفین به عرصه‌های منابع طبیعی از هیچ گونه تلاشی کوتاهی نخواهد کرد.

نصرالله پارسه عنوان کرد: خوشبختانه در سال گذشته با دستور مقام قضائی ۴۱ هکتار بنای غیرمجاز در اراضی ملی دهلران آزادسازی شده است.

وی افزود: حفاظت بهینه از عرصه‌های ملی و برخورد قاطعانه با متخلفان، جزو اولویت‌های نخست این اداره است و با متصرفان غیرقانونی اراضی ملی و متخلفان در این حوزه به شدت برخورد خواهد شد./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار