دکتر منادی در جلسه شورای شهر تبریز:
رئیس کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی با اشاره به خبر وقوع زلزله در تبریز تاکید کرد: طبق اعلام سازمان زمین زمین شناسی، زلزله مهم ترین بحران تبریز و باید پیشاپیش برای این اتفاق آماده باشیم. ضروری است که دولت را برای تامین بودجه در این حوزه مجاب سازیم.
کد خبر: ۹۱۵۱۲۹
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۸ 08 November 2020

به گزارش تابناک تبریز،علیرضا منادی رییس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی امروز در صحن علنی شورای شهر تبریز اظهار کرد: با وجود مشکلات اقتصادی موجود، عملکرد شهرداری تبریز  مناسب هست.

او همچنین درباره تبدیل وضعیت کارکنان شهرداری تبریز گفت: در این باره با وزیر کشور و معاون او جلسه ای برگزار شد تا برای حل این مشکل تدابیری اندیشیده شود.

او تاکید کرد: پیشنهاد می کنم نمایندگان مجلس که هرماه یک هفته تعطیل هستند، در جلسه های شهری همچون شورای شهر شرکت کرده و به بررسی مشکلات شهری بپردازند. به طوری که برای مثال شش مشکل طرح شده و هر نماینده مسئول پیگیری یک مشکل باشد.

نماینده تبریز در مجلس شورای اسلامی در بخشی از صحبت های خود با اشاره به خبر وقوع زلزله در تبریز تاکید کرد: طبق اعلام سازمان زمین زمین شناسی، زلزله مهم ترین بحران تبریز و باید پیشاپیش برای این اتفاق آماده باشیم. ضروری است که دولت را برای تامین بودجه در این حوزه مجاب سازیم.

منادی با اشاره به موضوع حاشیه نشینی تصریح کرد: اگر بتوانیم با اجرای طرح جا به جایی، خانه هایی امن برای حاشیه نشینان آماده کرده و تحویل بدهیم، بسیاری از مشکلات در این حوزه حل خواهد شد.

او تاکید کرد: البته باید مسئله مالکیت زمین هایی که پس از انتقال حاشیه نشینان خالی می ماند مشخص شود تا کسی مجدد در آن ساکن نشود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :