مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه گفت: اعتباراتی که امسال برای حوزه ورزش استان گرفته‌ایم، به اندازه اعتباراتی است که ۱۵ فدراسیون می‌گیرند.
کد خبر: ۹۱۴۲۳۷
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۸ 04 November 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا،صابر رحیمی در مجمع انتخاباتی ریاست هیات هندبال کرمانشاه که امروز(14 آبان) برگزار شد، از افزایش اعتبارات ورزشی امسال کرمانشاه خبر داد و اظهار کرد: با وجود شرایط اقتصادی کنونی برای امسال هم توانسته‌ایم به مانند دوسال گذشته اعتبارات خوبی برای ورزش استان بگیریم.

وی تصریح کرد: میزان اعتباری که با پیگیرهای زیاد گرفته‌ایم به اندازه کل اعتباراتی است که 15 فدراسیون دریافت می‌کنند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان یکی از اولویت‌های کنونی ورزش کرمانشاه را تکمیل پروژه‌های نیمه تمام دانست و افزود: امیدواریم بتوانیم با اعتباراتی که امسال می‌گیریم، این پروژه‌ها را پیش از پایان این دولت به اتمام برسانیم.

وی به تغییر رویکرد در احداث پروژه‌های ورزشی کرمانشاه هم اشاره کرد وگفت: تا دو سال پیش عمده تمرکزی که بر احداث پروژه‌های ورزشی می‌شد این بود که سالن های سقف کوتاه و سقف بلند احداث شود که گاها با یک نقشه واحد چندین سالن در مناطق مختلف ساخته می‌شد. هرچند احداث این سالن‌ها اقدامی خوب بود، اما متاسفانه برای رشته‌های تخصصی مثل اسکیت، موتورسواری و اتومبیلرنی، سوارکاری و ... که ظرفیت‌های خوبی در این رشته‌ها داریم، پیستی نداشتیم.

وی اضافه کرد: براین اساس، تصمیم گرفتیم تا بخشی از اعتبارات را به احداث پیست‌ها و زیرساخت‌‎هایی برای رشته‌های تخصصی اختصاص دهیم تا در ابعاد همگانی و قهرمانی نتایج مثبتی از این کار بگیریم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اضافه کرد: با اجرایی شدن این کار اکنون تعدادی پروژه مهم ورزشی در استان داریم که با تکمیل شدن آنها تحولات بسیار مهمی در بخش زیرساختی ورزش استان اتفاق خواهد افتاد.

وی در ادامه با بیان اینکه هندبال کرمانشاه وضعیت خوبی در کشور دارد، گفت: علیرغم اینکه شرایط مطلوبی داریم، اما متاسفانه در بخش بانوان کم کاری‌هایی شده که باید جبران شود.

رحیمی اضافه کرد: همچنین این رشته در برخی از شهرستان‌ها مورد توجه قرار نگرفته که انتظار داریم با راه اندازی هیات‌ها و برگزاری رقابت‌های لیگی این مشکل هم حل شود.

وی در پایان اعلام کرد: بنا به درخواستی که رئیس فدراسیون از استان داشته، یک زمین هندبال ساحلی را در کرمانشاه احداث خواهیم کرد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار