تیم بسکتبال شیمیدر قم در راه آماده سازی برای فصل جدید مسابقات لیگ برتر بسکتبال مردان باشگاه‌های کشور دو مسابقه تدارکاتی را را برد.
کد خبر: ۹۱۳۷۳۳
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۷ 02 November 2020

به گزارش تابناک قم، شاگردان مصطفی هاشمی در تیم بسکتبال شیمیدر قم که از حدود 50 روز قبل تمرینات و برنامه‌های آماده‌سازی خود را برای حضور موفق و قدرتمند در فصل 1399 لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور استارت زده‌اند، این روزها در مرحله انجام بازی‌های تدارکاتی هستند.

نماینده بسکتبال قم که در مقایسه با فصل گذشته، تیمی متفاوت اما مدعی قهرمانی را آماده جدال با رقبای حاضر در دوره جدید لیگ برتر بسکتبال ایران می‌کند، در نخستین بازی تدارکاتی خود به مصاف تیم اکسون تهران رفت و در پایان با نتیجه جالب توجه و مطمئن 85 بر 48 به برتری رسید.

شیمیدر قم دومین مسابقه تدارکاتی خود را برابر تیم مطرح پالایش نفت آبادان قهرمان فصل 1397 لیگ برتر برگزار کرد، دیداری که کوارتر نخست آن با حساب 25 بر 24 به نفع شیمیدر تمام شد، در کوارتر دوم نیز شاگردان مصطفی هاشمی 14 بر 13 به برتری رسیدند و نیمه نخست 39 بر 37 به نفع شیمیدر شد.

در کوارتر سوم این رقابت جذاب و تماشایی شیمیدری‌ها روند خوب خود را ادامه دادند و 27 بر 17 نتیجه را از آن خود کردند تا با برتری 15 بر 13 در کوارتر چهارم، مجموعا با نتیجه 81 بر 67 از سد تیم پالایش نفت آبادان گذشته و با انگیزه و روحیه بالایی آماده مسابقات فصل جدید لیگ برتر شوند.

نکته مهم و حائز اهمیت راجع به برتری تیم بسکتبال شیمیدر مقابل پالایش نفت آبادان، این است که نماینده قم بدون حضور بازیکنان خارجی خود به برتری رسید، در حالی که سایر نفرات به تناوت با نظر سرمربی شیمیدر در ترکیب این تیم مقابل نماینده آبادان به میدان رفتند و هاشمی عملکرد و میزان آمادگی آنها را بررسی کرد.

تیم بسکتبال شیمیدر قم که در گروه دوم فصل ۱۳۹۹ لیگ برتر بسکتبال جای دارد، در آغاز بازی‌های مرحله مقدماتی لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های ایران روز دوشنبه نوزدهم آبان ماه در تهران به مصاف نیروی زمینی می‌رود و روز سه‌شنبه ۲۰ آبان با تیم آینده سازان تهران رو‌به‌رو می‌شود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار