رییس اداره برق اسدآباد اعلام کرد: 230 انشعاب غیر مجاز در روستاهای این شهرستان شناسایی و جمع آوری و به مقامات قضایی معرفی شد.
کد خبر: ۹۱۰۲۲
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۷ 08 September 2015
رییس اداره برق اسدآباد اعلام کرد: 230 انشعاب غیر مجاز در روستاهای این شهرستان شناسایی و جمع آوری و به مقامات قضایی معرفی شد.

به گزارش ایرنا؛امیرحسین بختیاری افزود : این افراد به صورت غیر قانونی و بدون مجوز از شبکه برق استفاده می کردند که پس ازتشکیل پرونده به مراجع قضایی برای اقدامات قانونی معرفی شده اند.

وی ادامه داد: افراد متخلف بسته به میزان مدت مصرف در مراجع قضایی جریمه خواهند شد .
وی همچنین گفت:125 متجاوز به حریم شبکه‏های برق اسدآباد شناسایی شدند که به این افراد اخطارهای لازم داده شد.

رییس اداره برق اسدآباد اظهار داشت : از ابتدای سال سه هزار و 850 دستگاه کنتور در شهر و روستاها تست شده و 820 دستگاه کنتور معیوب تعویض شده که در این زمینه چهار میلیارد و 400 میلیون ریال اعتبارهزینه شده است.

بختیاری گفت: با تعویض بیش از یازده کیلومترازشبکه‏های فرسوده سیمی با کابل خودنگهدار شاهد کاهش تلفات برق در نقاط مختلف شهرستان خواهیم بود .
 
وی بیان کرد: برای ترویج فرهنگ مدیریت مصرف انرژی بیش از 840 برگ بروشور و اقلام تبلیغاتی در مدارس، ادارات، مساجد و مشترکین خانگی توزیع شده است .

بختیاری با اشاره به کاهش هشت درصدی خاموشی برق گفت : امسال با اقدامات بازدارنده و سرویس و تعمیرات دوره ای شبکه از ابتدای سال شاهد کاهش مدت زمان خاموشی‏های شبکه برق در شهرستان اسدآباد و افزایش 20 درصدی میزان انرژی توزیع نشده در شبکه هستیم .
سه هزار و 700 مشترک برق در شهرستان اسدآباد وجود دارد.

شهرستان اسدآباد 107 هزار نفر جمعیت دارد و در 45 کیلومتری همدان واقع شده است .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار