کد خبر: ۹۰۸۶۱
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۲:۲۳ 07 September 2015

مدیرکل سازمان تعزیرات حکومتی البرز گفت: طرح نظارت بر بازار ویژه بازگشایی مدارس البرز از 15 شهریور آغاز شده و تا 10 مهر ماه ادامه دارد.

علی اکبر مختاری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه البرز، با اشاره به فعالیت‌های تعزیرات حکومتی استان در چند ماه اخیر اظهار کرد: سازمان تعزیرات حکومتی البرز به دنبال شناسایی و برخورد با اشخاصی است که با اقدامات خلاف قانون سعی در برهم زدن آرامش بازار دارند.

وی افزود: گشت‌های تعزیرات و بازرسان به صورت مداوم بر بازارهای استان نظارت می‌کنند تا در صورت مشاهده هرگونه تخلف به‌سرعت با متخلفان برخورد کنند، این روزها نیز که در حال نزدیک شدن به ایام بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها هستیم نظارت ویژه‌ای بر بازارها داریم تا از تخلفات احتمالی جلوگیری کنیم.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: با هماهنگی های به عمل آمده، بازرسان این سازمان بر بازار و نحوه فروش ملزومات دانش‌آموزان (کیف، کفش و نوشت افزار) نظارت می‌کنند.

مختاری ادامه داد: گروه گشت سیار این سازمان نیز از مراکز، فروشگاه‌ها و بازارهای عرضه و فروش کیف و کفش و نوشت افزار بازرسی و با تخلفات احتمالی برخورد خواهند کرد.

مدیرکل سازمان تعزیرات حکومتی البرز تصریح کرد: بازرسی و نظارت بر نحوه عرضه کالا و خدمات اولویت دار با هماهنگی دستگاه‌های ذیربط به منظور جلوگیری از هرگونه کمبود یا افزایش غیرمنطقی قیمت و بروز تخلفات احتمالی از سوی واحدهای تولیدی، توزیعی و خدماتی و رسیدگی سریع به شکایت ها و گزارش های مردمی انجام می‌شود.

وی در پایان هدف از اجرای طرح نظارت بر بازار لوازم مورد نیاز دانش‌آموزان را کاهش میزان تخلفات و کنترل بازار عنوان کرد و گفت: طرح مذکور از 15 شهریور تا 10 مهر ماه ادامه دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار