مسئول تربیت بدنی سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه گفت: بانوان بسیجی کرمانشاهی بادرخشش درمسابقات قهرمانی بسیج کشور 5 سهمیه حضور دررده برترین‌های جودو،تیراندازی و کاراته کشور را بدست آوردند.
کد خبر: ۹۰۵۹۱
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۳ 07 September 2015
سرهنگ حسین ناجی در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: مسابقات قهرمانی تیراندازی، جودو و کاراته بانوان بسیجی کشور با درخشش نمایندگان کرمانشاه در زنجان به کار خود پایان داد و در رشته تیراندازی زهرا طهماسبی توانست جواز حضور در لیگ را بدست آورد.

مسئول تربیت بدنی سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه از اعزام بانوی بسیجی جودوکار کرمانشاهی به مسابقات جایزه بزرگ کشور خبر داد و گفت: فائزه پرویزی به نمایندگی از این استان برای درخشش در مسابقات جایزه بزرگ کشور به تلاش خود ادامه می‌دهد.

وی نهم مهر ماه امسال را زمان برگزاری مسابقات ورزشی  رده برترین‌های بانوان بسیجی کشور در تهران اعلام کرد و گفت: مسابقات المپباد به صورت دوره‌ای برگزار خواهد شد و برترین‌ها با راه‌یابی به فینال و کسب جواز عبور در لیگ و جایزه بزرگ حضور می‌یابند.

سرهنگ ناجی همچنین به اعزام بانوان ورزشکار بسیجی کرمانشاه به جشنواره کشوری کاراته و آمادگی جسمانی خبر داد و گفت: این برنامه ۲۱ شهریور ماه به میزبانی اصفهان برگزار می‌شود.

وی با ابراز خرسندی ازعملکرد قابل قبول بانوان ورزشکار کرمانشاهی در مسابقات فرا استانی افزود: تلاش باشگاه مقاومت کرمانشاه حضور  مقتدرانه در میادین ملی است.

مسئول تربیت بدنی سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه در پایان گفت: بانوان بسیجی کرمانشاهی در مسابقات قهرمانی بسیج کشور ۲ نشان برنز کاراته و ۵ سهمیه حضور مسابقات رده‌برترین‌های تیراندازی و جودو و کاراته را بدست آوردند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار