کد خبر: ۹۰۱۱۰
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۰ 06 September 2015
آستارا - ایرنا - 300 کودک و نوجوان آستارایی آثار هنری خود را در قالب نمایشگاهی در محل مرکز شماره یک کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان عرضه کردند.
[300 کودک و نوجوان آستارایی آثار هنری خود را عرضه کردند]

به گزارش روز یکشنبه خبرنگار ایرنا کودکان و نوجوانان آستارایی با بهره گیری از ذوق هنری خود خالق آثار ارزشمند شدند.
وارد نمایشگاه که می شوی تابلوهای نقاشی مزین به رنگ آمیزی های متنوع آویخته به در و دیوار کانون نظرت را به یکباره جلب می کند.
هر کدام از غرفه های این نمایشگاه دنیایی از صداقت و پاکی دوران کودکی را به تصویر می کشند که فارغ از هرگونه دنیای ماشینی بزرگسالان می شود به صدای سادگی برخاسته از قریحه جوشان آنان دل بست.
صدایی که در تک تک آثار هنری کودکان و نوجوانان مرزنشین دیار رنج و برنج آشناتر از هر صدایی شنیدنی است.
مسوول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آستارا در حاشیه برپایی این نمایشگاه به خبرنگار ایرنا گفت: 500 اثر ادبی و هنری در رشته های نقاشی ، سفالگری ، کاردستی ، ظریف کاری بر روی ، خوشنویسی ، عکاسی و تصویر سازی کتاب توسط 300 نفر از اعضای کانون خلق شده است.
صابر فرضی زاد با اشاره به اینکه در برپایی این نمایشگاه اعضای مراکز یک و دو کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آستارا مشارکت داشتند ، افزود: این نمایشگاه به مدت یک هفته برای بازدید علاقمندان دایر است.
وی در ادامه با بیان اینکه برنامه های متنوعی به مناسبت هفته کودک با محوریت جامعه پایدار برگزار می شود ، اضافه کرد: از 15 تا 21 مهر ماه کودکان و نوجوانان کانون پرورش فکری آستارا با برپایی نمایشگاه کتاب، تهیه متن ادبی و توزیع در بین شهروندان ، جشن روز جهانی کودک ، جشنواره بادبادک ها ، بازدید از اطفال بستری در بیمارستان ، برپایی نمایشگاه هنرهای تجسمی ، اجرای مسابقات نقاشی با موضوع قرآنی و تهیه کتابچه های آموزشی در خصوص وظایف کودکان و حقوق شهروندی این هفته ملی را گرامی می دارند.
حدود دو هزار و 700 نفر عضو مراکز شماره یک و دو کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان آستارا هستند.
شهرستان 86 هزار نفری آستارا در 200 کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار