رییس ستاد انتخابات استان در نامه ای به اعضای شورای اداری استان خواستار شد؛
طاهر شریفی در این شیوه نامه تاکید کرد: با توجه به تحرکات زود هنگام تبلیغات انتخاباتی کاندیداهای احتمالی، ضروری است از تاریخ ابلاغ این دستورالعمل، با رعایت مفاد ماده 59 قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی، برای برگزاری انتخاباتی سالم، پرشور و حماسی همت گمارند.
کد خبر: ۸۹۹۹۴
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۹ 06 September 2015
رییس ستاد انتخابات استان اردبیل ضمن ابلاغ بخشنامه تبلیغات انتخاباتی به اعضای شورای اداری استان، کلیه فرمانداران و مدیران دولتی عضو این شورا را به رعایت دقیق ماده 59 قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی و عدم دخالت در روند انتخابات بر له یا علیه کاندیداها فراخواند.

به گزارش تابناک اردبیل، طاهر شریفی در این شیوه نامه تاکید کرد: با توجه به تحرکات زودهنگام تبلیغات انتخاباتی کاندیداهای احتمالی، ضروری است از تاریخ ابلاغ این دستورالعمل، با رعایت مفاد ماده 59قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی ، برای برگزاری انتخاباتی سالم، پرشور و حماسی همت گمارند.
وی همچنین تاکید کرده است که با متخلفین، برابر قانون و مقررات رفتار خواهد شد. به گزارش این کمیته، مفاد ماده 59 قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی به این شرح است: « انجام هرگونه فعالیت تبلیغاتی از تاریخ اعلام رسمی اسامی نامزدها برای نامزدهای نمایندگی مجلس از صدا و سیما و نیز خطابه نماز جمعه و یا هر وسیله دیگری که جنبه رسمی و دولتی دارد و فعالیت کارمندان در ساعات اداری و همچنین استفاده از وسایل و امکانات وزارتخانه ها و ادارات، شرکت های دولتی و موسسات وابسته به دولت و شهرداری ها و شرکت ها و سازمان های وابسته به آن ها و نهادها و موسساتی که از بودجه عمومی(به هرمقدار استفاده می کنند) و همچنین در اختیار گذاشتن وسایل و امکانات مزبور ممنوع بوده و مرتکب، مجرم شناخته می شود.»

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار