ایرج صفایی در گفتگو با تابناک:
مدیر تعاون روستایی استان کرمانشاه از اجرای مرحله دوم طرح خرید و پرداخت قیمت حمایتی گوجه فرنگی در استان خبر داد.
کد خبر: ۸۹۶۸۶۴
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۰ 08 September 2020

ایرج صفایی درگفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: یکی دیگر از اقدامات مهم در مدیریت تعاون روستایی استان عهده دار شدن طرح قیمت حمایتی گوجه فرنگی است که در مرحله اول این طرح که از ۹۹/۴/۲۶ لغایت ۹۹/۴/۳۱ بود مقدار ۹۶۲ تن گوجه فرنگی از کشاورزان مناطق گرمسیری استان خریداری و تحویل مجتمع کشت و صنعت روژین تاک شد.

مدیر تعاون روستایی استان کرمانشاه افزود: مرحله دوم این طرح از تاریخ ۹۹/۶/۶ آغاز شده و اتحادیه تعاونی های روستایی استان ضمن انعقاد قرارداد با کارخانه های روژین تاک و شادچین تا ۱۶شهریور ۹۹ مقدار ۱۰۰۲۲ تن گوجه فرنگی از کشاورزان گوجه کار خریداری و تحویل کارخانجات مذکور شده است.

صفایی تصریح کرد: طرح قیمت حمایتی گوجه فرنگی به منظور جلوگیری از ضرر و زیان احتمالی کشاورزان این محصول با در نظر گرفتن مبلغ ۲۰۰۰ ریال یارانه از طرف مدیریت تعاون روستایی و ۸۰۰۰ ریال پرداختی از طرف کارخانجات روژین تاک و شادچین برای هر کیلوگرم تا تاریخ پایان شهریور ماه جاری ادامه خواهد داشت.

وی در پایان گفت: اتحادیه تعاونی های روستایی استان با نظارت مستمر نیروهای مدیریت تعاون روستایی استان و بکارگیری نیروهای مجرب بصورت تمام وقت به کار خرید و ثبت در سامانه ساتراپ مشغول هستند و چک لیست یارانه متعلقه جهت پرداخت به کشاورزان تهیه و در سامانه بارگذاری  می شود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار