کد خبر: ۸۹۶۶۰۲
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۹ 07 September 2020

 

 
فرماندار رامیان گفت: براثر زمین لرزه ۵ و یک دهم ریشتری بامداد امروز در این شهرستان، چهار تا پنج نفر از اهالی دو روستای "قورچای و ویرو" مصدوم شدند.
 
 
 

به گزارش «تابناک» به نقل از تسنیم، وی افزود: زمین لرزه همچنین سبب ایجاد ترک در برخی واحدهای مسکونی که غالبا "کاه گلی" بودند، شده است. گاز و برق برخی از مناطق روستایی رامیان قطع شد که بلافاصله توسط تیم‌های کشیک ادارات مربوط وصل شد.

فرماندار رامیان گفت: خوشبختانه تاکنون خسارت جانی گزارش نشده است. برآورد دقیق خسارت با روشن شدن هوا و جمع بندی گزارش‌های دریافتی، اطلاع رسانی می‌شود.

                                                   نخستین گزارش‌ها و تصاویر از خسارات زلزله رامیان

زلزله ۵.۱ ریشتری در گلستان | مردم وحشت‌زده به خیابان آمدند

همچنین مدیرکل مدیریت بحران استان گلستان گفت: در گزارش ابتدایی خوشبختانه تا این لحظه گزارش فوتی یا تخریبی منزل در مرکز زمین لرزه در شهرستان رامیان نداشتیم. یک مورد ریزش کوه در محور آزادشهر به شاهرود در نزدیکی «معدن زمستان یورت» داشتیم که فورا به عوامل راهداری اداره کل حمل و نقل استان گلستان اطلاع‌رسانی شده و خودروهای لجستیکی به محل اعزام و در حال بازگشایی محور تخریب شده هستند.

وی افزود: تمام عوامل مدیریت بحران استان و شهرستان در آماده‌باش کامل هستند. گزارشاتی مبنی بر ترک‌خوردگی ساختمان از روستاهای این شهرستان ارسال شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار