پیشکسوت تیم فوتبال استقلال درباره دلایل پیروزی آبی پوشان در دربی پایتخت توضیحاتی را بیان کرد.
کد خبر: ۸۹۲۷۳۴
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۶ 27 August 2020

به گزارش تابناک سمنان: محمد نوری پیشکسوت باشگاه استقلال تهران درباره پیروزی تیم فوتبال استقلال برابر پرسپولیس در جام حذفی، اظهار داشت: خیلی خوشحالم. به طرفداران و کادر فنی تبریک می‌گویم. استقلال نیمه اول حاکم مطلق دیدار بود اما نیمه دوم کمی متعادل شد و به نظرم استقلال از نظر فنی بهتر از پرسپولیس بازی کرد.

او افزود: دانشگر یکی از بهترین بازیکنان زمین بود و استقلال را در موقع حساسی از شکست نجات داد. استقلال در این مسابقه بدشانسی آورد، زیرا مصدومیت فرشید اسماعیلی و پس از آن علی کریمی، خط هافبک را دچار مشکل کرد. اگر دانشگر مسائل حاشیه‌ای را کنار بگذار می‌تواند به تیم کمک زیادی کند.

خیلی‌ها نمی‌خواستند استقلال برنده دربی باشد، اما تیرشان به سنگ خورد

او در ادامه بیان کرد: مهدی قایدی با توجه به اینکه توپ‌های کمی نصیبش شد، دفاع پرسپولیس را به خوبی اذیت می‌کرد و گل اول روی  تکنیک او به ثمر رسید. خیلی‌ها نمی‌خواستند استقلال برنده دربی باشد، اما تیرشان به سنگ خورد. تیم فرهاد مجیدی با شایستگی در این مسابقه به برتری رسید.

حسینی این شایستگی را دارد که بهترین سنگربان ایران شود

بازیکن اسبق استقلال ادامه داد: خیلی برای سیدحسین حسینی خوشحالم، زیرا انتقادات زیادی از او شده بود. خدا به او کمک کرد و ضربه پنالتی را مهار کرد. حسینی این شایستگی را دارد که بهترین سنگربان ایران باشد. استقلال دارای تمرکز خوبی در پنالتی‌ها بود و زمانی که بازی به پنالتی کشید می‌دانستم استقلال برنده می‌شود، زیرا حسینی واکنش‌های خوب و سریعی دارد. فرهاد مجیدی می‌توانست ارسلان مطهری را زودتر به زمین بفرستد.

فرهاد مجیدی به موقع زکی پور را وارد زمین کرد

نوری در خصوص تعویض به موقع فرهاد مجیدی بعد از دریافت گل دوم، عنوان کرد: میلیچ در این بازی روز خوبی داشت و همکاری او با زکی پور به گل دوم استقلال منجر شد. زکی پور بازیکن زحمت کشی است که تمام تلاش خود را در زمین انجام می‌دهد. او هم قبل از مسابقه با انتقاداتی رو به رو بود. فرهاد مجیدی زمان خوبی زکی پور را وارد زمین کرد.

تراکتور از پرسپولیس بهتر نیست

نوری درباره جدال استقلال و تراکتور در فینال جام حذفی، اظهار داشت: اگر استقلال همین روند را ادامه دهد، می‌تواند تراکتور را مغلوب کند. آن‌ها از پرسپولیس بهتر نیستند، اما باید تمرکز بازیکنان حفظ شود. امیدوارم قبل از بازی با تراکتور بازیکنان آسیب دیده شرایط مطلوبی پیدا کنند. بازی‌ها پشت سر هم شده است و استقلال بعد از فینال جام حذفی باید در لیگ قهرمانان آسیا به میدان برود.

دست گل محمدی با تعویض هایش درد نکند

کارشناس فوتبال کشورمان درباره تعویض های گل محمدی در دقایق پایانی که ۲ پنالتی زن تیم را بیرون کشید، بیان کرد: دست گل محمدی درد نکند که به نفع تیم استقلال کار کرد، زیرا بشار رسن و علی علیپور که بازیکنان پنالتی زنی هستند را تعویض کرد. این تصمیم برای من تعجب آور بود، ضمن اینکه پنالتی‌ها را به بازیکنانی داد که شرایط روحی خوبی نداشتند. این اتفاقات همه به دلیل ترس از استقلال بود.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com

منبع: yjc

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار