مدیرعامل شرکت سیاحتی علیصدر عنوان کرد: در راستای رونق گردشگری استان و افزایش بازدید از غار علیصدر از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از یکصد تفاهم‌نامه با وزارتخانه‌ها، مؤسسات، شرکت‌ها و ادارات و سازمان‌های مختلف به امضا رسیده است
کد خبر: ۸۹۲۳۴۲
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۵ 26 August 2020
مدیر عامل شرکت سیاحتی علیصدر از ارائه تخفیف ویژه بازدید از غار علیصدر به خانواده و اعضای انجمن بیماران کلیوی کشور خبر داد.

به گزارش مهر، مهدی مجیدی افزود: به منظور تقویت روحیه نشاط و حمایت از خانواده بیماران کلیوی در استان همدان و کشور بر آن شدیم با انعقاد تفاهم‌نامه با انجمن بیماران کلیوی همدان پذیرای خانواده بیماران کلیوی کشور در غار علیصدر و بام همدان باشیم.

مجیدی گفت: به همین منظور اعضای انجمن بیماران کلیوی به اتفاق خانواده خود در طول سال جاری می‌توانند با ارائه معرفی نامه از انجمن همدان با تخفیف ویژه از غار علیصدر به عنوان بزرگترین غار آبی قابل قایقرانی جهان بازدید و نیز از ویلا‌های اقامتی مجتمع تفریحی عباس آباد همدان استفاده کنند.

مدیرعامل شرکت سیاحتی علیصدر عنوان کرد: در راستای رونق گردشگری استان و افزایش بازدید از غار علیصدر از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از یکصد تفاهم‌نامه با وزارتخانه‌ها، مؤسسات، شرکت‌ها و ادارات و سازمان‌های مختلف به امضا رسیده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار