شش پروژه عمرانی و خدماتی در دومین روز از هفنه دولت با حضور رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان همدان، مدیر کل منابع طبیعی وآبخیزداری استان، فرماندار تویسرکان و مسئولان استانی و شهرستانی افتتاح و کلنگ‌زنی شد.
کد خبر: ۸۹۲۰۵۳
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۷ 26 August 2020
در دومین روز از هفته دولت ۶ پروژه عمرانی و خدماتی با حضور رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان همدان، مدیر کل منابع طبیعی وآبخیزداری استان، فرماندار تویسرکان و مسئولان استانی و شهرستانی افتتاح و کلنگ‌زنی شد.

بهره‌برداری از پروژه کنترل سیل و رسوب کنجوران با یک‌میلیارد و ۴۴۰ میلیون تومان در دومین روز از هفته دولت صورت گرفت، عملیات اجرا شده در این پروژه شامل احداث بند‌های سنگی ملاتی خشکه چین – گابیونی ۲هزار متر مکعب است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل منابع طبیعی وآبخیزداری استان همدان: سیداسکند صیدایی، رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان همدان ضمن گرامیداشت یاد و خاطر شهدای دولت پروژه کنترل سیل و رسوب در روستای شهرستانه تویسرکان را با ۸۲۱ میلیون تومان را افتتاح کرد، احداث بند‌های ملاتی خشکه چین – گابیونی یک هزار و ۲۰۰ متر مکعب از اقدامات انجام شده در این پروژه است.

دومین روز از هفته دولت سومین پروژه کنترل سیل و رسوب منابع طبیعی و آبخیزداری تویسرکان در روستای سنجوزان با اعتبار یک‌میلیارد و ۱۵۰ میلیون تومان با مشخصات فنی احداث بند سنگی ملاتی ۲ هزار و ۵۰۰ متر مکعبی هم مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

امروز همچنین کلنگ آغاز عملیات اجرایی دو پروژه منابع طبیعی در حوزه آبخیزداری به زمین زده شد، پروژه کنترل سیل و رسوب روستای شهرستانه با احداث بند سنگی ملاتی با پیمانکاری شرکت مهندسی برق و برودت با اعتبار مشخص یک‌میلیارد و ۳۹۷ میلیون تومان کلنگ‌زنی شد.

آخرین پروژه حوزه آبخیزداری عملیات اجرایی پروژه کنترل سیل و رسوب روستای کنجوران با اعتبار ۸۹۰ میلیون تومان با مشخصات فنی احداث بند سنگی ملاتی - گابیونی به پیمانکاری شرکت کیان خطوط غرب به مناسبت هفته دولت آغاز شد.
لازم به ذکر است که اعتبارات این پنج پروژه منابع طبیعی در حوزه آبخیزداری از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی تامین شده است. 
 
در ادامه رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان همدان با همراهی فرماندار تویسرکان و مدیر امور عشایری و مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان و مدیران شهرستانی در بین عشایر تلاشگر و سخت کوش در منطقه امامزاده ناصر (ع) حاضر شد و وضعیت روند زندگی عشایر و خدمات دهی به این طیف فعال جامعه را در قالب پرسش و پاسخ با آقایان رحمتی جویا شد.

پس از این برنامه پروژه آخر قابل افتتاح دومین روز از هفته دولت متعلق به جهاد کشاورزی بود که توسط صیدایی و فرماندار تویسرکان افتتاح شد، گاوداری (گوساله پرواری) ۲۰۰ راسی علی اکبر جهانوند در روستای سهام آباد با اشتغال زایی برای پنج نفر مورد بهره برداری قرار گرفت.

مجموعه سرمایه‌گذاری بر این پروژه ۲ میلیارد و ۸۵۰ میلیون تومان اعلام شده که از این میزان ۲ میلیارد و ۲۸۲ میلیون تومان تسهیلات و ۵۷۰ میلیون تومان آورده متقاضی عنوان شده است.
 
 
 
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار