رئیس هیأت اتومبیل‌رانی استان کرمانشاه گفت: با توجه به تخصیص 2 میلیارد و 300 میلیون تومان از طرف استانداری، تا پایان سال افتتاح آکادمی و پیست چندمنظوره اتومبیل‌رانی و موتورسواری در دهکده المپیک خواهیم بود.
کد خبر: ۸۹۱۰۴۴
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۰ 23 August 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل ازفارس،محمدجواد کرانی از افتتاح پیست اتومبیل‌رانی و موتوسواری تا پایان سال خبر داد و اظهار داشت: با توجه به تخصیص 2 میلیارد و 300 میلیون تومان از طرف استانداری، تا پایان سال افتتاح آکادمی و پیست چندمنظوره اتومبیل‌رانی و موتورسواری در دهکده المپیک خواهیم بود.

وی ادامه داد: یکی از اهداف اصلی مجموعه موتورسورای و اتومبیل‌رانی استان، تخلیه نیرو، انرژی و هیجان جوانان استان در یک فضای کاملا اختصاصی و حرفه‌ای این رشته است و با احداث مجموعه تخصصی این رشته در دهکده المپیک این نیاز برطرف خواهد شد.

رئیس هیأت اتومبیل‌رانی استان کرمانشاه با اشاره به آمارورزشکاران سازمان یافته پزشکی ورزشی در هیأت اتوموبیل‌رانی و موتورسواری، گفت: هم اکنون خانواده اتومبیل‌رانی و موتورسواری استان به یکی از هیأت‌های بزرگ و فعال ورزشی در اکثر کمیته‌های تعریف و به فدراسیون تبدیل شده است، البته رشد 40 درصدی تعداد ورزشکاران سازمان یافته در سال گذشته خود یکی از شاهدان این موضوع است.

کرانی در پاسخ به این سئوال که عملکرد این هیأت در شهرستان‌های تابع استان چگونه است؟، گفت: با توجه به هزینه بسیار بالای این رشته، توسعه و آموزش آن در شهرستان‌ها بسیار سخت و مشکل بوده و قطعا نیازمند حمایت بخش خصوصی است با این رویکرد در ماه‌های اخیر شاهد فعالیت هیأت در شهرستان‌های جوانرود، سرپل‌ذهاب، قصرشیرین و صحنه هستیم.

وی اضافه کرد: در شهرستان صحنه با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی به‌زودی شاهد احداث مجموعه تخصصی موتور کراس خواهیم بود و با احداث این مجموعه شاهد یک مجموعه تخصصی و زیبا در شرق استان خواهیم بود.

رئیس هیأت اتومبیل‌رانی و موتورسواری استان کرمانشاه با قبول ضعف در بخش بانوان این هیأت، ادامه داد: در بخش بانوان علی‌رغم فعالیت‌های خوبی که انجام شده است هنوز ضعف داریم و امیدواریم با انتخاب و معرفی نایب رئیس بانوان جدید، برنامه‌ریزی لازم صورت گرفته و این ضعف برطرف شود.

کرانی در پاسخ به این سئوال که این هیأت چه میزان توانایی برگزاری مسابقات برند کشوری را در استان دار است، گفت: در بخش آفرود، کرمانشاه دارای یکی از بهترین پیست‌های تخصصی این رشته در کشور است و می‌تواند میزبان مسابقات کشوری باشد، در بخش درگ اگر پیست طراحی شده در دهکده المپیک حاضر شود می‌توانیم مسابقات این رشته را در سطح کشور میزبانی کنیم.

وی با انتقاد از فضای اسپانسرینگ در استان کرمانشاه، گفت: خیلی از صاحبان صنایع و مشاغل حاضر هستند میلیون‌ها تومان در اشکال مختلف تبلیغات در استان هزینه کنند، اما هیچ تمایلی برای هزینه‌ای برای اسپانسرینگ ورزشی در حد حتی یک میلیون تومان در مسابقات ورزشی که بیش از هزار نفر فقط به صورت مستقیم آن را مشاهده می‌کند، داشته باشند.

کرانی در پایان، خاطرنشان کرد: امیدواریم با حمایت اصحاب رسانه زمینه فعالیت بیش از پیش این هیأت در سطح استان فراهم شده و با توجه به اهمیت حمایت رسانه‌ها، شاهد حضور اسپانسرهای مخلتف در کنار این هیأت باشیم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار