قدرت اله ولدی با اشاره به افتتاح چندین پروژه با ارزش بیش از ۸۹۱ میلیارد تومان در هفته دولت افزود: ارزش ریالی پروژه‌های افتتاحی شهرستان ملایر برابر با ۳۳ درصد کل پروژه‌های عمرانی است که در این هفته و در سطح استان همدان افتتاح خواهند شد.
کد خبر: ۸۹۰۶۷۵
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۰:۱۰ 23 August 2020
 فرماندار ویژه شهرستان ملایر از افتتاح ۸۹۱ میلیاردتومان پروژه عمرانی خدماتی همزمان با هفته دولت در ملایر خبر داد.

به گزارش مهر، ولدی با بیان اینکه ملایر جایگاه نخست را در زمینه افتتاح و کلنگ زنی پروژه‌های عمرانی هفته دولت در استان همدان داراست، گفت: طبق ارزیابی‌های انجام شده و گزارش‌های ارسالی استانداری، شهرستان ملایر با نزدیک به یک هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان پروژه، در رتبه نخست افتتاح و کلنگ زنی پروژه‌های عمرانی هفته دولت در استان همدان قرار دارد.

ولدی با اشاره به افتتاح چندین پروژه با ارزش بیش از ۸۹۱ میلیارد تومان در هفته دولت افزود: ارزش ریالی پروژه‌های افتتاحی شهرستان ملایر برابر با ۳۳ درصد کل پروژه‌های عمرانی است که در این هفته و در سطح استان همدان افتتاح خواهند شد.

فرماندار ویژه ملایر افزود: در زمینه شروع عملیات اجرایی و کلنگ زنی پروژه‌های عمرانی نیز شهرستان ملایر با چندین طرح مهم اقتصادی در جایگاه نخست استان قرار دارد.

وی ارزش پروژه‌هایی که در هفته دولت سال ۹۹ کلنگ زنی خواهند شد را بیش از ۶۰۷ میلیارد تومان عنوان و افزود: در این حوزه نیز ملایر به تنهایی ۴۵ درصد از پروژه‌های استان همدان را به خود اختصاص داده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار