امام جمعه شاهرود:
امام جمعه شاهرود با بیان اینکه عزاداری ایام ماه محرم در سطح شهرستان نیازمند مدیریت صحیح است، گفت: حفظ سلامت مردم در عزاداری ماه محرم باید مد نظر قرار گیرد.
کد خبر: ۸۸۹۳۱۴
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۵ 19 August 2020

مدیریت صحیح عزاداری ماه محرم در شاهرود یک اولویت است

به گزارش تابناک سمنان: حجت الاسلام عباس امینی پیش از ظهر چهارشنبه در نشست شورای فرهنگ عمومی و ستاد امر به معروف شاهرود با حضور اعضای ستاد در محل سپاه ناحیه شهرستان، ضمن بیان اینکه مدیریت صحیح عزاداری ایام محرم یک الزام جدی در سطح شهرستان است، بیان داشت: باید از تمام ظرفیت‌های شهرستان در راستای حفظ سلامتی مردم استفاده کرد.

وی با تاکید بر ضرورت هماهنگی دستگاه‌های اجرایی در سطح شهرستان با هدف برگزاری با شکوه مراسم ماه محرم با رعایت دستورالعمل‌های ستاد مقابله با کرونا، ابراز داشت: دستگاه‌های اجرایی و دولتی که فضاهای روباز دارند با تعامل هیئات مذهبی، میزبان مراسم عزاداری شوند.

امام جمعه شاهرود با بیان اینکه برگزاری مراسم عزاداری در حیاط مدارس و ادارات می‌تواند به حفظ پروتکل‌های بهداشتی کمک کند، ابراز داشت: دولت در این زمینه اقدامات خوبی را در دستور کار قرار داد که می‌تواند تأثیر گذار باشد.

امینی با اشاره به دیدگاه‌های موجود در خصوص عزاداری محرم، بیان کرد: دیدگاهی وجود دارد که خواهان تعطیلی تمام عزاداری‌ها و مراسم است همچنین عده‌ای نیز کاملاً نظری برعکس این دیدگاه دارند که باید گفت، هر دو دیدگاه نامناسب و دچار افراط و تفریط است.

نادر فخری فرماندار شاهرود نیز در این جلسه اجرای دستورالعمل‌های بهداشتی را الزامی دانست و گفت: شرایط پدید آمده در ایام محرم سال جاری، ویژه و اجرای پروتکل‌ها و مصوبات ستاد مبارزه با کرونا اخلاقی و شرعی الزامی است.

به گزارش تابناک سمنان: در این نشست به مسائل مرتبط با دستورالعمل‌های بهداشتی و وظیفه دستگاه‌های اجرایی در قبال آن پرداخته شد.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com

منبع: مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار