حمیدرضا عبدوس:
به گزارش تابناک سمنان: حمیدرضا عبدوس سرپرست معاونت حفاظت و امور اراضی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان عنوان کرد: از سال 1393تاکنون در دولت تدبیر وامید 103کیلومتر کمربند حفاظتی در بین اراضی ملی با مستثنیات قانونی اشخاص در استان سمنان ایجاد شده است که امسال 67کیلومتر دیگر به آن اضافه می گردد .
کد خبر: ۸۸۹۳۰۰
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۶ 19 August 2020

850 گونه گیاهی در استان سمنان شناسایی شدند

سرپرست معاونت حفاظت و امور اراضی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان با اشاره به اینکه طرح کمربند حفاظتی به عنوان یکی از روشهای حفر کانال، نصب سیم خاردار و احداث بنچ مارک بتنی بمنظور تفکیک اراضی ملی ازمستثنیات قانونی ایجاد می شود گفت: در دولت تدبیر و امید از سال 1393تاکنون 103کیلومتر کمربند حفاظتی در بین اراضی ملی با مستثنیات قانونی اشخاص در استان سمنان ایجاد شده که امسال 67کیلومتر دیگر به آن اضافه می گردد.
وی افزود سال گذشته نیز 13کیلومتر کمربند حفاظتی به صورت بنچ مارک بتنی در زیر حوضه های آبخیز مصوب و مطالعه شده شهرستانهای تابعه استان اجرا شد.
عبدوس ادامه داد: در راستای اقدامات جهشی ابلاغی ریاست سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری کشور و از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی برای اجرای طرحهای آبخیزداری،  آبخوانداری و سایر اعتبارات ملی در سال جاری 67کیلومتر دیگر از عرصه های ملی برای احداث کمربند حفاظتی شناسایی و مکان یابی شده است .

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار