۹۲هزار نفر داوطلب آزمون کارشناسی در استان فارس، ظرف چهار روز آینده با یکدیگر به رقابت می‌پردازند، در این میان آنچه اهمیت دارد، حفظ آرامش، رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و تقویت اعتماد به نفس برای بهره‌گیری از تلاش‌های چندماهه است.
کد خبر: ۸۸۸۹۸۷
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۰ 18 August 2020

به گزارش تابناک فارس: ۳۶ شهرستان فارس میزبان داوطلبان کنکور هستند و به گفته نماینده تام‌الاختیار سازمان سنجش در استان فارس با توجه به گستردگی جغرافیایی آزمون و تعداد متقاضیان، نظارت‌های بهداشتی با توجه به وضعیت شیوع بیماری و با بهره‌گیری از تجربه‌های ۲ آزمون کارشناسی ارشد و دکتری افزایش یافته است.

علیرضا افشاری‌فر درباره نحوه آزمون‌ متقاضیان مبتلا به کرونا گفت: افرادی که در فرم خوداظهاری ابتلا به بیماری را اعلام کرده‌اند، در یکی از بیمارستان‌ها آزمون می‌دهند و در صورتی که داوطلبی دچار علائم بیماری باشد و در فرم خوداظهاری اعلام نکرده باشد، با اطلاع به مسپول سالن، از وی در محیطی جداگانه آزمون گرفته می‌شود.

نماینده سازمان سنجش در استان فارس افزود: داوطلبان شرکت کننده در این آزمون نباید در رفت و آمدها عجله کنند و به همین سبب در حوزه‌ها از ساعت ۶ و نیم صبح باز است و افراد می‌توانند به ‌تدریج وارد حوزه امتحانی شوند، بنابراین ضروری است داوطلب حضور خود را به دقایق آخر موکول نکند تا شاهد تجمع نباشیم.

عضو هیات علمی دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی دانشگاه شیراز نیز با بیان اینکه سلامت جانی داوطلبان برای برگزارکنندگان آزمون مهم است، افزود: تا حد امکان شرایط برگزاری آزمون به نحوی مناسب و بهداشتی رعایت شده است و طبق بازدیدهای صورت‌گرفته هوا در محیط جریان دارد، فاصله صندلی‌ها استاندارد است و نهایت مراقبت صورت گرفته است.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار