عضو شورای شهر شیراز گفت:جوایز مدال آوران پر افتخار استان فارس در مسابقات پارا آسیایی 2014 اینچئون کره جنوبی روز 11 اسفند جاری در آیینی در صحن این شورا به ورزشکاران پرداخت می شود.
کد خبر: ۸۸۸۹
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۰:۵۲ 28 February 2015
به نقل از ایرنا سید کمال پاک فطرت بیان داشت:سقف درنظر گرفته شده برای ورزشکاران این استان که در رقابت های یاد شده مدال، طلا ، نقره و برنز کسب کردند به ترتیب مبلغ 70 ، 50 و 30 میلیون ریال است .

وی افزود:اگرچه ما پیشنهاد بیشتری داده بودیم اما با آن موافقت نشد ضمن این که ارزش کار این قهرمانان به مراتب بسیار بالاتر از این اعداد و ارقام است .

وی بیان داشت:امسال مصوبه های بسیار خوبی برای ورزش داشتیم که می توان به اختصاص پنج میلیارد ریال به هیات های شیراز که به حساب آنها واریز شد، اشاره کرد.

رییس هیات بیلیارد فارس ادامه داد:خوشبختانه اعضای شورا و شهردار شیراز به ورزش اهمیت می دهند از این رو می کوشیم که در این شرایط دشوار که حوزه ورزش با کمبود اعتبار مواجه است از ورزش حمایت کنیم.

این کارشناس ورزشی نویس افزود:شهرداری شیراز در نظر دارد با کارکنان خود که به صورت حرفه ای ورزش را دنبال می کنند در چند رشته در مسابقات کشوری حضور یابند البته می توان برای تقویت تیم از دیگر بازیکنان حرفه ای رشته های مورد نظر استفاده کرد.

ساره جوانمردی (دو طلا) وحید کشتکار (یک طلا و یک نقره) محمد الوانپور ، حسن عسکری ، احسان غلامحسین پور، سجاد دهقان، احمد شاه حسینی، میثم شجاعیان، حجت الله مزارعی و امیر حمزه زارع موفق به کسب مدال طلا در مسابقات پارا آسیایی 2014اینچئون کره جنوبی شدند.

همچنین عبدالرسول میرشکاری، سمیه کهزاد پور، ندا فراصتی، میلاد خردمند و سامان بلاغی هم از دیگر ورزشکاران استان فارس هستند که در مسابقات یاد شده مدال برنز کسب کردند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار