دبیر ستاد پروژه مهر شهرستان دیر خبر داد
دبیر ستاد پروژه مهر شهرستان دیر گفت: باوجود استفاده از سرباز معلم و نیروهای بازنشسته در شهرستان، تعداد 12 آموزگار در شهرستان کمبود است.
کد خبر: ۸۸۳۹۱
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۴ 03 September 2015
رضا امیری ظهر امروز در نشست با مسئولان دیر هدف از تشکیل جلسه را توجیه برنامه‌های پروژه مهر 1394 و کسب آمادگی‌های لازم مدیران برای شروع سال تحصیلی جدید عنوان کرد.

امیری خاطرنشان کرد: ملاک و مرجع ما در تصمیم‌گیری‌های آموزش‌وپرورش، شیوه‌نامه سازمان‌دهی نیروی انسانی است و خوشبختانه سازمان‌دهی نیروی انسانی در متوسطه اول و دوم به‌خوبی انجام‌ گرفته است.

وی افزود: با وجود استفاده از سرباز معلم و نیروهای بازنشسته در شهرستان دیر، تعداد 12 آموزگار در شهرستان کمبود است که انتظار داریم با برنامه‌ریزی صورت گرفته در آغاز مهر کلاس بدون آموزگار در شهرستان وجود نداشته باشد.

دبیر ستاد پروژه مهر در خصوص تدریس مدیران و معاونین مدارس گفت: در مقطع متوسطه اول 150 ساعت، متوسطه دوم 100 ساعت و در دوره ابتدایی 180 ساعت به مدیران و معاونین جهت تدریس اختصاص‌ یافته است.

معاونت مالی و پشتیبانی مدیریت آموزش‌وپرورش شهرستان دیر نیز بیان کرد: مدیران رکن اصلی مدارس هستند و شما باید از فکر، ایده و همیاری اولیاء دانش‌آموزان و همکاران در پروژه مهر استفاده کنید.

سلمان بحرینی افزود: این مدیریت در خصوص تجهیزاتی از قبیل میز و صندلی دانش‌آموز با کمبودی مواجهه نیست و مهم‌ترین کمبود مدارس دستگاه زیراکس است که در حال رایزنی هستیم که در طول سال تحصیلی در اختیار مدارس قرار بگیرد.

وی اظهار داشت: مدارس باید پویا، خلاق و مدیران آن در تمامی ابعاد باید دارای برنامه باشند، تا روابط انسانی مطلوب ایجاد شود.

معاونت پرورشی و تربیت‌بدنی مدیریت آموزش‌وپرورش دیر نیز در این جلسه گفت: در تابستان امسال این مدیریت شاهد موفقیت‌های بسیار خوبی در حوزه پرورشی بود، که جا دارد از همت و تلاش مدیران مدارس که خط‌شکنان حوزه تعلیم و تربیت هستند، تقدیر کنم.

اسماعیل مختارزاده افزود: اعزام دانش‌آموزان به اردوی بنیاد علوی، اعزام دانش‌آموزان مناطق مرزی، دانش‌آموزان زیارت اولی‌ها و برگزاری مطلوب کلاس‌های اوقات فراغت در تابستان از مهم‌ترین برنامه‌های این معاونت بوده است.

وی از افتخارآفرینی دانش‌آموزان در گروه‌های تئاتر صحنه‌ای، نمایشنامه‌خوانی، شورای دانش‌آموزی، مسابقات قرآن و نهج‌البلاغه و کسب مقام‌های برتر در کشور اشاره کرد.

معاون پرورشی و تربیت‌بدنی دیر آماده کردن کتابخانه و نمازخانه، کلرزدایی منابع آب، توجه به شاداب سازی فضای مدرسه، لباس فرم مدرسه و استفاده از توان دانش‌آموزان در بازگشایی مدارس را از جمله انتظارات حوزه پرورشی از مدیران مدارس بیان کرد.

مختارزاده افزود: سازمان‌دهی تمامی مشاورین این شهرستان در مقطع متوسطه اول انجام و نیروهای مازاد نیز در متوسطه دوم سازمان‌دهی شده است.

در پایان این جلسه مدیران مدارس فعال در زمینه برگزاری موفق نمایشگاه کتاب در مدارس با اهداء لوح تقدیر مورد تشویق قرار گرفتند.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار