کد خبر: ۸۷۹۸۹۱
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۱۰ 26 July 2020

شرکت گاز استان خوزستان در اطلاعیه‌ای اعلام کرد:گاز مرکز شهر و همچنین کوی ملت اهواز از ساعت ۲۲ روز یکشنبه پنج مرداد تا ساعت ۱۶ روز دوشنبه شش مرداد، به دلیل انجام تعمیرات اضطراری قطع خواهد شد.

 روابط عمومی شرکت گاز استان خوزستان در اطلاعیه خود خطاب به مصرف کنندگان گاز طبیعی اهواز آورده است: به‌منظور انجام تعمیرات اضطراری جریان گاز مرکز شهر در این مدت از خیابان سلمان فارسی(نادری) تا خیایان رودکی حد فاصل سیمتری تا بلوار بهبهانی اهواز قطع خواهد شد.

این روابط عمومی در اطلاعیه‌ای دیگر در خصوص قطع شبکه گاز در دیگر مناطق شهر اهواز، اعلام‌کرد: در ادامه انجام تعمیرات اضطراری مربوط به شبکه شهری، گاز کوی ملت فاز سه و خیابان‌های ۱۸، ۱۹ ،۲۰ عامری و ۲۰ و ۲۱ اقبال اهواز از ساعت ۲۰ روز یکشنبه پنجم مرداد تا ساعت ۱۰ صبح روز دوشنبه ۶ مرداد نیز قطع خواهد بود.

شرکت گاز استان خوزستان از مشترکان مناطق یاد شده حواست تا از دستکاری رگولاتور و کنتور گاز منزل و اماکن خودداری و شیرهای مصرفی داخلی خود را تا وصل مجدد جریان گاز و تحویل آن توسط ماموران پست امداد ۱۹۴ به حالت بسته نگه دارند.

استان خوزستان بیش از ۹۶۰ هزار اشتراک گاز شهری، روستایی و صنعتی دارد که کلانشهر اهواز با بیش از ۲۹۸ هزار مشترک شهری و ۲۴ هزار مشترک روستایی بیشترین تعداد مشترکان را در این استان دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار