باحضورمعاون وزیرنفت صورت گرفت
آیین گازرسانی به شهرهای دهلران ، آبدانان ، مورموری ، موسیان و سرابباغ در استان ایلام عصر چهارشنبه با حضور معاون وزیر نفت برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۸۷۲
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۱:۳۳ 02 September 2015
به گزارش تابناک ایلام، این آیین با حضور حمیدرضا عراقی معاون وزیر نفت ، استاندار ایلام و نماینده حوزه جنوبی استان در مجلس شوراس اسلامی اجرا شد.
مدیرعامل شرکت گاز ایلام در این آیین گفت: 360 کیلومتر خط انتقال و تغذیه تاکنون در استان اجرا شده و ضمن احداث 2 هزار و 600 کیلومتر شبکه شهری 74 هزار انشعاب نیز واگذار شده است.
روح الله نوریان افزود: 105 هزار مشترک در 11 شهر و 182 روستای استان ایلام تاکنون به شبکه سراسری گاز متصل شده اند.
وی ضریب نفوذ گاز در مناطق شهری استان ایلام را در حال حاضر 81 درصد عنوان کرد که با بهره برداری از طرح گازرسانی به شهرهای دهلران ، آبدانان ، مورموری ، سرابباغ و موسیان این مقدار به 97 درصد می رسد.
مدیرعامل شرکت گاز ایلام تاکید کرد: عملیات گازرسانی به شهرهای میمه ، پهله ، ماژین و توحید هم اکنون در دست اقدام است و گازرسانی به 137 روستای نیز در حال انجام بوده و تا پایان امسال گازرسانی به 85 روستا آغاز می شود.
نوریان اضافه کرد: با بهره برداری از این طرح ها ضریب گازرسانی به مناطق روستایی استان ایلام به 70 درصد می رسد.
وی اعتبارات حوزه گازرسانی استان را در سال جاری 300 میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: تاکنون چهار ایستگاه تقلیل فشار و هشت ایستگاه پی بی اس درون شهری در استان ایلام راه اندازی شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار