مجموعه اسکیت بوستان ۵۰ هکتاری مادر با هزینه‌ای افزون بر ۵ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان شامل ۴۵۰۰ مترمربع پیست اسکیت و سکوی تماشاچیان با ظرفیت ۳۰۰ نفر افتتاح شد.
کد خبر: ۸۷۸۳۵۱
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۷:۳۰ 22 July 2020

تابناک فارس به نقل از صدا و سیما:مجموعه اسکیت بوستان ۵۰ هکتاری مادر با هزینه‌ای افزون بر ۵ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان شامل ۴۵۰۰ مترمربع پیست اسکیت و سکوی تماشاچیان با ظرفیت ۳۰۰ نفر افتتاح شد.
رئیس کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر شیراز در این آیین گفت: طرح فاخری در منطقه ۵ شهرداری اجرا و یا در دست اجرا هستند که همگی منطقه ۵ شهرداری را دستخوش تغییرات و در مسیر تحول قرار داده اند.
نواب قائدی با اشاره به تلاش برای تامین نیاز‌های مردم، بر رویکرد عدالت اجتماعی در شهر تاکید کرد و بیان داشت: اگر در بلوار شهید چمران جنوبی پیاده راه سلامت احداث شده است، به دنبال احداث پیاده راه سلامت در بلوار احمد بن موسی (ع) نیز هستیم که بخشی از آن در منطقه دو شهرداری در حال اجراست و بخشی در منطقه ۵ شهرداری نیز به زودی اجرا خواهد شد.
شهردار منطقه ۵ شیراز نیز در مراسم افتتاح مجموعه اسکیت بوستان مادر با اشاره به جزییات این طرح اعتبار بهره برداری از این پیست را دو میلیارد و ۶٠٠ میلیون تومان بدون در نظر گرفتن هزینه تملک اعلام کرد.
فرود بذرافشان اضافه کرد: این پیست برای افزایش سرانه ورزشی شهروندان منطقه ۵ شیراز احداث شده است.
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری شیراز نیز در این مراسم با بیان اینکه با افتتاح چنین طرح‌هایی شاهد تحقق اهداف انسان محوری هستیم، افزود: این پیست یک پیست استاندارد است که همه پارامتر‌های فنی در آن رعایت شده است.
مجتبی زوربخش افزود: عملکرد این پیست فرا منطقه‌ای است و همه شهروندان می‌توانند از امکانات این پیست و امکانات جانبی آن استفاده کنند.

برچسب ها: پیست اسکیت ، افتتاح ، فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار