کد خبر: ۸۷۶۷۴
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۴ 02 September 2015
تیم فوتبال سپیدرود رشت بدون برگزارى مسابقه‌اى به مرحله سوم جام حذفى فوتبال ایران صعود کرد.

به گزارش خبرگزارى تسنیم از رشت، تیم فوتبال سپیدرود رشت در چارچوب مرحله یک سى و دوم نهایى مسابقات جام‌حذفى فوتبال ایران باید امروز به مصاف تیم شهردارى ماهشهر مى‌رفت که به‌دلیل انصراف تیم جنوبى از این مسابقات به مرحله بعدى جام حذفى صعود کرد.

بنابراین گزارش، مسابقه دو تیم سپیدرود رشت با شهردارى ماهشهر که قرار بود از ساعت ١٧ عصر روز چهارشنبه در ورزشگاه دکتر عضدى رشت برگزار شود، بر طبق اعلام رسمى سازمان لیگ فوتبال ایران لغو شد.

تیم فوتبال سپیدرود که در مرحله نخست هم به دلیل حاضر نشدن تیم فوتبال ابومسلم مشهد به دور دوم صعود کرده بود، حالا باید در مرحله سوم و یک شانزدهم نهایى این مسابقات برابر تیم لیگ برترى استقلال خوزستان به میدان برود.

این مسابقه بر طبق اعلام سازمان لیگ باید در یکى از روزهاى نوزدهم و یا بیستم شهریور ماه برگزار شود و میزبان این مسابقه پس از برگزارى قرعه کشى، مشخص خواهد شد.

تیم فوتبال سپیدرود رشت که از تیم‌هاى ریشه‌دار و باسابقه فوتبال ایران محسوب مى‌شود در سال ١٣٤٧ تأسیس شد و همواره در لیگ تخت جمشید و لیگ آزادگان حاضر بوده است و سابقه حضور در بالاترین سطح فوتبال ایران را در کارنامه خود دارد.

این تیم پس از تغییر و تحولات مدیریتى که سال قبل در آن به‌وجود آمد، در فصل گذشته در یک قدمى صعود به لیگ دسته اول ناکام ماند و امسال با سرمربیگرى على نظرمحمدى و جذب نفرات نام‌دارى همچون افشین چاووشى، ابوذر رحیمى، هادى تأمینى، سهیل حق شناس، حامد حاجتى، محمد همرنگ، سید محمد حسینى، بهنام لایقى فر و محمد دادرسى عزم خود را براى صعود جزم کرده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار