کد خبر: ۸۷۶۷
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۶ 28 February 2015
مدیر باشگاه بین المللی تنیس کرج از برگزاری اولین جام باشگاهای استان خبر داد و گفت: ۹ تیم در این جام حضور دارند.
آرش یگانی با اعلام اتمام مسابقات جام باشگاه های تنیس استان البرز که در مجموعه بین المللی تنیس کرج برگزار شد، اظهار داشت: اولین دوره از مسابقات تنیس لیگ باشگاه های استان البرز با شرکت ۹ تیم در دو گروه ۵ و ۴ تیمه در ابتدای ماه جاری برگزار شد.
به گزارش مهر، وی با اعلام تیم قهرمان این دوره از مسابقات، گفت: تیم مجتمع فنی تهران الف با ترکیب شبیر نورافشان و آرش گلچینی به قهرمانی رسید.
مدیر باشگاه بین المللی تنیس کرج نتایج این دوره از مسابقات را اعلام کرد و افزود: تیم برادران رحیم زاده توانست با پشت سر گذاشتن رقیبان خود، جایگاه دوم این مسابقات را از آن خود کند.
وی یادآور شد: شبیر نورافشان با نتیجه ۲ بر صفر ابراهیم رحیمزاده را پشت سر گذاشت و در بازی دوم آرش گلچینی از سد حمید رحیمزاده گذشت که در مجموع این تیم با نتیجه ۳ بر صفر بازی را به نفع خود به پایان برد و عنوان قهرمانی را در لیگ یاشگاههای البرز بدست آورد.
این مسئول خاطرنشان کرد: دیدار رده بندی با کیفیت خوبی برگزار شد و تیم های موسسه گل اختر و تیم آسازان پیمان به ترتیب عنوان سوم و چهارم را بدست آورند.
یگانی در پایان گفت: سرداوری این مسابقات به عهده خانم آزیتا ملک احمدی از داوران خوب فدراسیون تنیس جمهوری اسلامی ایران بود.
گفتنی است در اولین جام باشگاههای استان البرز، تیم مجتمع فنی تهران الف و ب، موسسه گل اختر، تیم برادران رحیمزاده، موسسه موسیقی ماهان، هنرستان تربیت بدنی بنی هاشمی، نایک مولانا، ویلسون کرج و آسان سازان پیمان شرکت کردند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار