مدیر کل دفتر فنی استانداری:
موسی کنعان پور تصریح کرد: بسیاری از پروژه ها که در زمینه راه، حوزه فرهنگی و هنری، احداث سدها، بیمارستان ها ایجاد تاسیسات فاضلاب شهری، سالن های ورزشی وگاز رسانی به روستاها هستند، برای توسعه استان حائز اهمیت هستند و دستگاه های اجرایی، باید اهتمام ویژه ای بر رفع مشکلات جذب اعتبارات و اتمام این پروژه ها در موعد مقرر داشته باشند.
کد خبر: ۸۷۴۷۸
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۸ 02 September 2015
جلسه بررسی آخرین وضعیت پروژه های سفر رییس جمهور به استان با حضور مدیر کل دفتر فنی استانداری اردبیل و جمعی از مدیران دستگاه های اجرایی ذیربط در سالن شیخ صفی استانداری برگزارشد.

به گزارش تابناک اردبیل، در این جلسه مدیرکل دفتر فنی استانداری ضرورت پیگیری پروژه های مصوب رییس جمهور به استان اردبیل را یاد آور شد و گفت: پروژه های مصوب سفر رییس جمهور و هیات همراه به استان اردبیل باهمکاری و مشارکت دستگاه های اجرایی پیگیری و در حال اجراست و از پیشرفت فیزیکی مطلوبی برخوردار هستند.
موسی کنعان پور افزود: انتظار داریم که دستگاه های اجرایی پیگیر این پروژه ها بوده و بطور مستمر وضعیت فیزیکی آنها را مورد بررسی قرار دهند تاتمامی پروژه ها باسرعت بیشتر به سرانجام برسد چرا که سفر رییس جمهوری به استان سفر بابرکتی بوده که مردم اهالی استان باید نتایج این سفر را مشاهده کنند.
وی تصریح کرد: بسیاری از پروژه ها که در زمینه راه، حوزه فرهنگی و هنری، احداث سدها، بیمارستان ها ایجاد تاسیسات فاضلاب شهری، سالن های ورزشی وگاز رسانی به روستاها هستند، برای توسعه استان حائز اهمیت هستند و دستگاه های اجرایی، باید اهتمام ویژه ای بر رفع مشکلات جذب اعتبارات و اتمام این پروژه ها در موعد مقرر داشته باشند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار