کد خبر: ۸۷۱۱۳۳
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۹ - ۰۸:۰۷ 05 July 2020
 

رئیس ‌سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی گفت: افزایش قیمت اینترنت همراه غیرقانونی است و قیمت بسته‌ها باید به قبل بازگردد.


به گزارش  روابط عمومی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، حسین فلاح جوشقانی با‌ اشاره به مصوبه 266 کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات گفت: براساس این مصوبه اپراتورهای مسلط (SMP) برای تغییر تعرفه‌های عادی و تشویقی سرویس‌هایشان باید تایید رگولاتوری را دریافت کنند.
فلاح جوشقانی تاکید کرد: با توجه به اینکه افزایش قیمت در برخی اپراتورهای تلفن همراه بدون تایید رگولاتوری انجام شده این افزایش قیمت‌ها برخلاف مقررات بوده و تمامی قیمت‌ها باید به قبل بازگردد.
وی درباره برخورد رگولاتوری با این موضوع تصریح کرد: اخطار لازم برای اپراتورهای متخلف ارسال شده است، این اپراتورها باید در سریع‌ترین زمان قیمت سرویس‌هایشان را به قیمت قبلی بازگردانند.
همچنین به گزارش ایرنا، رئیس ‌سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی گفت: اگر بسته‌ای در چند ساعت افزایش قیمت غیرقانونی با قیمت نامتعارف خریداری شده، باید به مشترکان برگردانده شود. ما معمولاً سعی می‌کنیم مشکلاتی که در این بخش وجود دارد را خودمان حل کنیم و کار به مراجع دیگر نرسد. اپراتورها نیز می‌توانند برای رسیدن به خواسته خودشان با ما مذاکره کنند. این‌که رگولاتوری با چیزی مخالفت کند و آنها کار خلاف قانون خود را انجام بدهند که سنگ روی سنگ بند نمی‌شود. فلاح جوشقانی با تأکید بر این‌که اگر تعرفه‌ها به حالت قبل برنگردد حتماً اقدامات دیگری انجام خواهد شد، افزود: اگر وضعیت به این شکل باقی بماند، حتماً مراجع دیگری مانند سازمان حمایت از حقوق مصرف‌کننده برای حل مسئله ورود پیدا می‌کنند.
رئیس ‌سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی گفت: حدود یک ماه قبل اپراتور همراه اول و ایرانسل برای تغییر قیمت بسته‌های خود درخواستی را به سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی ارسال کردند که با مخالفت ما روبه‌رو شد. اپراتورها خواستار افزایش دو برابری قیمت‌ها بودند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار