فرمانده انتظامی فارس :
فرمانده انتظامی استان فارس گفت :یک جوان 20 ساله به نام 'امین' معروف به مرد ژله ای به جرم ورود به منازل و تجاوز به عنف و سرقت پس از شش ماه انجام کارهای فنی و پلیسی شناسایی و دستگیر شد.
کد خبر: ۸۷۰۹۹
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۹ 01 September 2015
 سردار احمدعلی گودرزی سه شنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: این مجرم در مناطق پایین شهر شبانه به داخل یکی از منازل می رفته و ضمن سرقت اشیای قیمتی انان اقدام به انجام خلاف خود می کرده است.

براساس این گزارش این مرد جوان از آنجا که بدون لباس و با مالیدن مواد روغنی به بدن خود اقدام شبانه به سرقت می کرده به مرد ژله ای معروف شده بود .

به گفته فرمانده انتظامی استان فارس این سارق دستگیر شده در بازجویی های اولیه خود به 14 فقره تجاوز به عنف در داخل منزل به زنان اعتراف کرده است .

وی با بیان این مطلب که تاکنون در کشور چنین موردی نبوده که مجرمی با این همه کار خلاف هیچ گونه اثری نیز از خود به جای نگذارد تصریح کرد :اما خوشبختانه مأموران انتظامی فارس با نمونه برداری از آثار مو، خون ودیگر اثرات به جامانده از صحنه تجاوز و آزار موفق به شناسایی فرد مذکور شدند.

سردار گودرزی پیرامون علت متهم برای انجام این تجاوزها گفت: این مجرم به گفته خودش در طول دوران نوجوانی با مشکلاتی مواجه شده بوده که باعث برهم ریختن وضعیت روحی و روانی او گردیده بود.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار