رحمتی می‌داند ماندن فرهاد مجیدی می‌تواند شایعه بازگشت مجدد او به استقلال در فصل بعد را تحقق ببخشد، اما اگر امیر قلعه نویی بخواهد به استقلال بازگردد و یا نیمکت آبى پوشان به جواد نکونام برسد، رویاى رحمتى براى بازگشت به تیم محبوبش قطعا بر باد خواهد رفت.
کد خبر: ۸۷۰۶۰۰
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۹ - ۲۳:۱۶ 03 July 2020

معادلات نیمکت استقلال با نتایج اخیر آبی‌ها در لیگ برتر در حال تغییر است و شاید راه مجیدی و استقلال حتی قبل از پایان فصل نوزدهم از یکدیگر جدا شود!

به گزارش «تابناک »؛ استقلال که ابتدای فصل جاری با رویای فتح جام به مسابقات لیگ وارد شده بود، طولی نکشید که تحت هدایت استراماچونی موفق شد به فرم ایده آل برسد و صدر جدول را اشغال کند؛ اما بدبین هواداران فوتبال هم فکرش را نمی‌کرد که با رفتن ناگهانی و کابوس وار مرد ایتالیایی، اوضاع اینقدر سریع دچار چرخش شود و استقلال که مدعی نخست قهرمانی بود، از عرش به فرش برگردد.

ائتلاف مجیدی - رحمتی برای فصل بعد استقلال مقابل طرح مذاکره با قلعه نویی و نکونام

فرهاد مجیدی، آمد و تیمی شوک زده از خروج عجیب سرمربی صاحب سبک را تحویل گرفت. او تلاش کرد تیم را روی همان ریل قطار ایتالیایی حفظ کند اما نتوانست. تعطیلی چهارماهه کرونایی هم علیه تیم مجیدی رقم خورد تا اثرات مقطعی کار استرا در استقلال هم از ذهن و فیزیک بازیکنان خارج شود و حالا در شروع مجدد لیگ، یک امتیاز از دو مسابقه، پسران آبی را در جدول به پله پنجم تنزل داد؛ این یعنی وداع با کمترین خواسته هواداران یعنی سهمیه لیگ قهرمانان آسیا.

گل خوردن زیاد و طرح دوباره نام کاپیتان رحمتی

از آن تیم درخشان که خط حمله‌ای آتشین داشت و حریفان را از دم تیغ می‌گذراند، تنها شبحی ماند، اما ایرادات واضح خط دفاعی استقلال به قوت خود ماند و آن‌ها در دوره مجیدی هم مثل زمان استراماچونی زیاد گل می‌خورند. استقلال ۲۵ گل در ۲۲ مسابقه دریافت کرده که غیر از ساختار دفاعی، نام گلر را هم در صف مقصران قرار می‌دهد. استقلال در نخستین فصل خروج رحمتی و فیکس شدن کامل حسینی، بیش از دو برابر رقیب یعنی پرسپولیس، گل خورده است، اما سیدمهدی در مشهد آماری به مراتب بهتر را درون چارچوب دروازه تیم افول کرده شهرخودرو ثبت نموده است.

مجیدی با این خط دفاع و دروازه، تحت فشار قرار گرفته و قول فتح جام حذفی و سهمیه آسیایی داده است، اما استقلال و مدیران و رسانه‌ها به تحقق این وعده تازه شک دارند و نمی‌توانند تا آخر فصل منتظر تعیین تکلیف بمانند. نام‌های قدیمی و جدید پشت در باشگاه ردیف شده اند و مدیرعامل تازه از راه رسیده هم رای انتخاب بین فرهاد و جانشینان گیج شده است.

ائتلاف فرهاد و رحمتی؛ در روزهایی که پازل فصل بعد چیده می شود

حالا خبر می رسد «فرهاد» و «مهدی» در این روزهاى سرنوشت ساز دوباره به هم نزدیک شده‌اند و نشانه‌های این ائتلاف را می‌توان در مصاحبه سرمربی شهر خودرو دید.

ائتلاف مجیدی - رحمتی برای فصل بعد استقلال مقابل طرح مذاکره با قلعه نویی و نکونام

فرهاد مجیدی روز‌های حساسی را می‌گدراند. استقلال قرار است روز یکشنبه در زمین پارس جنوبی جم به میدان برود و اکثر پیشکسوتان استقلال در این مدت به منتقدان جدى مجیدی مبدل شده‌اند، اما امروز به ناگهان مجتبی سرآسیایى، سرمربی شهر خودرو پشت مجیدی درآمده و از او حمایت مى کند: «شنیدم که هواداران خیلی تند علیه ایشان صحبت می‌کردند، اما قطعا نباید فراموش کرد که خود استراماچونی هم ابتدای حضورش در استقلال خوب ظاهر نشد و تا رسیدن به شرایط ایده‌آل چند بازی اول را از دست داد و شرایط خوبی نداشت، اما باشگاه پای ایشان ایستاد تا شرایط کم‌کم ایده‌آل شد. مجیدی هم بالاخره تیمی که خودش نبسته را مدیریت می‌کند؛ آن هم در شرایطی که دست‌انداز‌های بزرگی در باشگاه‌های بزرگ استقلال و پرسپولیس وجود دارد. خواهشی که به عنوان یک مربی دارم این است که هواداران همه تیم‌ها مخصوصا پرسپولیس و استقلال پای مربیانشان بایستند و فرصت بدهند و این سرمایه‌های تیمشان را به راحتی نسوزانند.»

مصاحبه سرآسیایى که سرمربی تیم رحمتی است، به نوعی از تقویت رابطه دوستانه فرهاد و مهدی در پشت پرده خبر می‌دهد. به هر حال رحمتی می‌داند ماندن مجیدی می‌تواند شایعه پیوستن او به استقلال فصل بعد را واقعیت ببخشد؛ اما اگر امیر قلعه نویی بخواهد به استقلال بازگردد و یا نیمکت آبى پوشان به جواد نکونام برسد، رویاى رحمتى براى بازگشت به تیم محبوبش بر باد مى رود. با حضور هر دو مربی، رحمتی شانسی برای بازگشت نخواهد داشت، ولی ماندن فرهاد، یک روزنه را برای او باز می‌گذارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار