سیروس گرجستانی بازیگر سرشناس سینما و تلویزیون و بازیکن سابق تیم فوتبال شاهین درگذشت.
کد خبر: ۸۷۰۰۴۰
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۶ 02 July 2020

در این روز‌ها که خبر بد کم نیست درگذشت سیروس گرجستانی بازیگر محبوب سینما و تلویزیونی نیز برتلخی اخبار اضافه می‌کند. او بیش از ۴۰ سال فعالیت مستمر و جدی در عرصه بازیگری داشت و نقش‌های خاطره انگیز زیادی از او به یادگار مانده اند. او امروز و در سن ۷۶ سالگی بر اثر سکته قلبی درگذشت.

این نکته جالب است که سیروس گرجستانی آنقدر در زمینه بازیگری خبره و قوی بود که کمتر کسی به این فکر می‌کرد که او زمانی یک دفاع وسط حرفه‌ای فوتبال بوده است.

سیروس گرجستانی در دوران اوج تیم شاهین در پست دفاع وسط برای این تیم بازی می‌کرده است. تیمی که بزرگانی مثل همایون بهزادی و حمیدشیرزادگان و بسیاری دیگر از ستاره‌های تاریخ فوتبال ایران را در خود داشت. ماجرا احتمالا مربوط به حول و حوش دهه چهل است زمانی که شاهینی‌ها تیم ملی را غرق کرده بودند:" آن موقع که دبیرستان بودم چهار سال تیم فوتبال شاهین سابق بودم. خیلی کوبیدم بروم تیم ملی. رفقای من مثل همایون بهزادی و حمید شیرزادگان رفتند تیم ملی و من خیلی ناراحت بودم چرا نرفتم، ولی دیپلم که گرفتم حساب کردم باید کار کنم. ما زیاد دارا نبودیم. پدرم ندار بود. باید از پس مخارج زندگی برمی‌آمدم. آن موقع باشگاه‌ها پول نمی‌دادند. مجبور شدم در آن دورانی که می‌کوبیدم بروم تیم ملی برم، پی کار باشم تا پول درآورم. این شد که ورزش را کنار گذاشتم و در اداره تئاتر استخدام شدم. "

گرجستانی هرچند به تیم ملی فوتبال نرسید و مجبور شد فوتبال را کنار بگذارد، اما در بازیگری توانست سال‌ها در سطح اول حضور داشته باشد. او که در بازیگری و در همان نقش‌های کوچک ابتدایی توانایی‌های خودش را نشان داده بود هرچه گذشت و پخته‌تر نقش‌های مهم تری را گرفت و تبدیل به یکی از ستاره‌های تلویزیونی در سال‌های اخیر شد.

روحت شاد اقای مدافع سابق شاهین. آقای سیروس گرجستانی.

(عکس) وقتی سیروس گرجستانی فوتبالیست حرفه ای بود

منبع: ورزش سه

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار