کد خبر: ۸۶۹۸۴۲
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۹ - ۲۲:۳۵ 01 July 2020

رضا نجاتی عصر امروز با اشاره به  اعمال محدودیت‌‌های کرونایی از سوی ستاد ملی کرونا در 9 شهر از شهرهای استان، اظهار کرد: این محدودیت‌ها از فردا پنج شنبه در شهرهای آبادان، امیدیه، دزفول، رامهرمز، اندیمشک، ماهشهر، شوش، شوشتر،مسجدسلیمان اعمال خواهد شد.

وی با بیان اینکه این تصمیم در مورد شهرهایی گرفته شد که آمار مبتلایان به ویروس در آن‌ها بالا است، افزود: با توجه  دستوری ابلاغ شده از ستاد ملی کرونا فعالیت کلیه مدارس‌، دانشگاه‌ها، آموزشگاه‌های فنی و حرفه‌ای، سالن‌های ورزشی پرخطر، مساجد و مصلاها، آرایشگاه‌های زنانه و سالن‌های آرایشی، موزه‌ و باغ موزه، خانه‌های کودک‌، حوزه‌های علمیه، زبانسرا، کتابخانه‌ها، استخرهای سرپوشیده، تالارهای پذیرایی، مدارس شبانه روزی، باشگاه های ورزشی پر خطر مانند کشتی، جودو،کافه‌ها و چایخانه‌ها تا یک هفته در این شهرها ممنوع است.

سخنگوی ستاد مدیریت کرونا خورستان با بیان اینکه این محدودیت‌ها شامل کلان شهر اهواز نیز می‌شود، عنوان کرد: در مدت زمانی تعیین شده برگزاری هرگونه مراسم ترحیم و عروسی، مذهبی، فرهنگی و همایش در سراسر استان خوزستان ممنوع است.

نجاتی با بیان اینکه در خصوص فعالیت ادارات، اصناف و بازار فعلاً تصمیمی گرفته نشده است، گفت: فعالیت ادارات و بازار در این شهرها مانند روال قبل ادامه خواهد داشت.

وی با تاکید بر لزوم رعایت پروتکل‌های بیان کرد: مردم  بدون استفاده از ماسک اجازه ورود به ادارات، اصناف، پاساژ و مراکز سرپوشیده را نخواهند داشت.

نجاتی عنوان کرد: به منظور حفظ جان افراد جامعه در همه جای استان با هرگونه برگزاری مراسم عروسی و یا عزا برخورد جدی می‌شود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار