کد خبر: ۸۶۶۴۵۷
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۰ 23 June 2020
 
تابناک/گروه استان‌ها - گیلان - سرپرست معاونت اجتماعي پليس استان از غرق شدن مردي 33 ساله در سد پسیخان و جواني 20 ساله در روستای طالب‌آباد خبر داد.

سرهنگ "مجيد رسول‌زاده فرساد" در گفت‌و‌گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس، اظهار داشت: در پی تماس شهروندان با مرکز فوريت‌هاي پليسي ۱۱۰ و اعلام غرق شدن يك نفر در سد پسیخان شهرستان رشت، بلافاصله ماموران انتظامي پاسگاه خشت مسجد به محل مورد نظر اعزام شدند.

وی با بيان اينكه پس از حضور پليس و تيم‌هاي امدادي در محل اعلامي و بررسي‌هاي به عمل آمده مشخص شد، مردي 33 ساله كه برای شنا به داخل سد رفته بود به علت عدم آشنايي به فنون شنا غرق شده‌ است افزود: جسد فرد غرق شده از آب خارج و به سردخانه منتقل شد.

سرهنگ رسول زاده در ادامه همچنين از غرق شدن يك جوان 20 ساله كه به همراه دوستان خود براي شنا به درياي طالب‌آباد شهرستان بندرانزلي رفته بود، خبر داد.

سرپرست معاونت اجتماعي پليس گيلان در پایان با اشاره به شروع فصل گرما و حضور مردم در سواحل و رودخانه‌ها از شهروندان خواست، با رعايت نكات ايمني و توجه به علائم و هشدارهاي پليس از شنا کردن و ماهیگیری در مناطق خطرآفرین خودداری كنند.#

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار