در مراسمی ویژه و با حضور امام جمعه موقت ، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه و شهردار فردوس از خادمین ستاد اعتکاف شهرستان فردوس تجلیل شد.
کد خبر: ۸۶۳۷۰
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۳ 31 August 2015

به گزارش تابناک در این مراسم که در محل مجتمع گردشگری و آبگرم معدنی برگزار شد ، رئیس اداره تبلیغات اسلامی فردوس در سخنانی با تقدیراززحمات تمام افرادی که شبانه روزی در پشت صحنه زحمت کشیدند تا معتکفین در آرامش کامل به برنامه های عبادی خویش بپردازند افزود: امسال در مجموع 860 معتکف در شهرستان داشتیم که از این تعداد 170 نفر برادر و 690 نفر خواهر بودند.

حجت الاسلام قناعت تصریح کرد: این افراد درمساجد جامع شهر فردوس ، اسلامیه و روستاهای باغستان سفلی و علیا، سرند و برون معتکف شدند.

به گفته وی در طول مدت اعتکاف برنامه های فرهنگی و مذهبی از قبیل، نماز جماعت ، توزیع کتاب بصورت امانتی، مسابقه حریم یار، تشکیل حلقه های معرفتی صالحین و کرسی تلاوت جهت این عزیزان برگزار شد.

وی با بیان اینکه برای برگزاری هر چه بهتر اعتکاف امسال جلسات برنامه ریزی مختلفی تشکیل شد تاکید کرد باز هم نواقصی در کار بود که با نشست هایی با دست اندرکاران ستاد اعتکاف ، آسیب شناسی شد که امیدواریم در سالهای آینده با برنامه ریزی بهتری در خدمت معتکفین باشیم.

درپایان این مراسم از کلیه عوامل اجرایی ستاد اعتکاف شهرستان با لوح تقدیر تجلیل شد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار