مدیرکل دفتر پیشگیری و درمان اعتیاد سازمان بهزیستی؛
مدیر کل بهزیستی ایلام گفت: در طول سال گذشته حدود سه هزار و ۲۰۰مصرف کننده مواد مخدر در مراکز اقامتی میان مدت این استان پذیرش و همچنین ۴۵۷ نفر نیز توسط مقام قضایی جهت درمان به این مراکز معرفی شده اند.
کد خبر: ۸۶۰۵۹۳
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۵ 10 June 2020

 به گزارش تابناک ایلام؛زهرا همتی  اظهار کرد: سال گذشته از مجموع اعتبارهای اشتغال این سازمان ۲۶درصد به بهبود یافتگان پرداخت شده است.

مدیر کل بهزیستی ایلام میزان تسهیلات پرداختی اشتغال به بهبود یافتگان این استان در طول سال گذشته را ۵۱میلیارد و ۴۰۰میلیون ریال عنوان کرد که در اختیار ۱۷۰نفر قرار گرفته است.

مدیرکل دفتر پیشگیری و درمان اعتیاد سازمان بهزیستی کشور نیز در این نشست گفت: هشت هزار معتاد متجاهر در کشور در یک ماه گذشته شناسایی و ساماندهی شده اند. 

 فرید براتی سده  افزود: این تعداد معتاد متجاهر از نیمه دوم اردیبهشت ماه سال جاری تاکنون در ۱۱استان کشور شناسایی و ساماندهی شده اند.

وی با اشاره به شیوع ویروس کرونا در کشور گفت: پس از پذیرش این افراد تست کرونا از آنها اخذ و در صورت مثبت بودن به مراکز کووید ۱۹( مراکز ویژه معتادان متجاهر دارای علایم مثبت کرونا) ارجاع و چنانچه تست آنها منفی بوده به مرکز قرنطینه ارجاع که پس از ۱۴روز قرنطینه به مراکز ماده ۱۶ ارجاع شده اند./ع

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار