مدیر کل کتابخانه‌های عمومی استان ایلام، گفت: با هدف ایجاد فرصت مناسب جهت حضور فراگیرتر مردم، مهلت شرکت در دهمین جشنواره کتابخوانی رضوی تا پایان تیر ماه تمدید شد.
کد خبر: ۸۶۰۵۸۷
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۵ 10 June 2020

 به گزارش تابناک ایلام؛سمیه حیدری گفت: در پی استقبال گسترده مردم و با هدف ایجاد فرصت مناسب جهت حضور فراگیرتر مردم، مهلت شرکت در دهمین جشنواره کتابخوانی رضوی تا پایان تیر ماه تمدید شد.

وی افزود: جشنواره رضوی یکی از مهم‌ترین رویدادهای فرهنگی کشور است و در سطح استان با توجه به اهمیت آن، مدیران و شخصیت‌های فرهنگی در پیام‌هایی مردم را به  حضور در این جشنواره ملی دعوت کردند.

مدیر کل کتابخانه‌های عمومی استان ایلام، گفت: از زمان آغاز دهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی تاکنون، در سطح استان بیش از ۷۷۰۰ نفر در گروه‌های سنی مختلف کودک، نوجوان و بزرگسال در قالب‌های داستانک نویسی، روزنامه‌نگاری، کتاب، مسابقات چهارگزینه‌ای، پویش کتابخوانی و فعالیت‌های گروهی جشنواره شرکت کرده‌اند.

حیدری ادامه داد: علاقه مندان می‌توانند جهت شرکت در بخش الکترونیک و دریافت فایل کتاب‌ها به سایت WWW.samakpl.ir مراجعه و در صورت بازگشایی کتابخانه‌های عمومی در بخش مکتوب مسابقه و دریافت امانی کتاب‌های جشنواره در کتابخانه‌های عمومی شهرستان حضور یابند./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار