مصدومیت مدافع استقلال خوزستان برطرف شد
مدافع بوشهری تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: پس از مصدومیت در نخستین بازی لیگ برتر شکر خدا اکنون مصدومیتم کامل برطرف شده و از روز دوشنبه در تمرینات تیم حاضر خواهم شد.
کد خبر: ۸۵۱۱۹
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۱ 29 August 2015
دانیال ماهینی امروز از برطرف شدن مصدومیت خود خبر داد و گفت: از بدشانسی من بعد از اولین دیدار تیم مقابل سپاهان اصفهان مصدوم شدم و 4 بازی حساس تیم را از دست دادم،  شکر خدا اکنون مصدومیتم کامل برطرف شده و از روز دوشنبه در تمرینات تیم حاضر خواهم شد.

ماهینی افزود: تیم ما پدیده لیگ خواهد شد، به‌هیچ‌وجه عنوان نتایج ما شانسی نبوده و مطمئن باشید تا پایان لیگ نگاه‌ها به سمت ما خواهد ماند، آقای ویسی به هر بازیکنی که با او کار می‌کند انگیزه می‌دهد، یکی از آن‌ها خود من هستم که باوجود مصدومیت همیشه از برخورد ایشان و مسئولان باشگاه روحیه می‌گرفتم.

مدافع استقلال خوزستان ادامه داد: انگیزه بچه‌های ما فوق‌العاده است تیم یکدستی داریم و به‌شخصه امیدوارم در پایان فصل اتفاقات خوبی برای ما رخ دهد،  جو تیم صمیمی، یکدست و در آرامش کامل است که می‌تواند برای سایر تیم‌ها یک الگو باشد، من نخستین سال حضورم را در لیگ برتر تجربه می‌کنم و قول می‌دهم با رفع مصدومیت خودم را به فوتبال ایران تحمیل کنم.

وی در مورد عدم دعوت او از سوی خاکپور به تیم ملی امید هم گفت: دو اردو دعوت شدم زمانی که در لیگ یک بودم، در فصل جدید هم 4 بازی حساس را از دست دادم طبیعی است دعوت نشوم اما آن‌قدر خوب کار می‌کنم تا نظر کادر فنی تیم ملی امید را جلب کنم، پوشیدن پیراهن تیم ملی آرزوی هر بازیکنی است.

بازیکن سابق ایران جوان بوشهر تصریح کرد: مدیریت و باشگاه‌داری استقلال خوزستان نمونه است و همه‌چیز سرجای خود و با برنامه است، فاصله بوشهر تا اهواز در زمینه مدیریت و تیم‌داری خیلی زیاد است، من بازیکن ایران جوان بودم و فوتبالم را مدیون این تیم هستم آرزو می‌کنم ایران جوان هم روزی فارغ از مسائل مالی به شرایط آرمانی برسد.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار