طالب زاده:
تابناک: این منتقد سینما و تلویزیون گفت: باید از این فرصت جنگ رسانه‌ای استفاده کنیم و از متفکران غربی که امروز سانسور شده‌اند، دعوت کنیم چراکه بسیاری از آن‌ها کسانی هستند که روزی به‌عنوان شریعتی و مطهری‌های غرب شناخته می‌شوند ولی امروز در سانسور هستند و خود این افراد می‌توانند یک لابی بسیار قوی برای انتقال پیام انقلاب باشند.
کد خبر: ۸۵۰۷
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۲ 27 February 2015
به گزارش تابناک به نقل از تسنیم، نادر طالب‌زاده در جلسه نقد و بررسی مستند «انقلاب 57» در خانه بیداری اصفهان اظهار داشت: بسیار خوشحال هستم که امروز نسل جوان در اثر یک سرشکستگی به خاطر بی‌اثر بودن دشمنی‌هایی از قبیل تحریم، به ساخت چنین مستندهایی روی آورده تا با دشمنی خود مسائل را افشا کند.

وی افزود: این ماجرا برای ما همانند تحریم‌های دروغین غرب است که سبب که یک تجدید در مدیریت اقتصادی تحت عنوان "اقتصاد مقاومتی" به وجود آید و مسائلی از این قبیل سبب شده تا ایران امروز بیشتر دیده شود.

منتقد سینما و تلویزیون کشور با بیان اینکه باید بدون طفره رفتن به بررسی چنین کارهایی بپردازیم، بیان کرد: این‌که شبکه من و تو در چنین مقطعی دست به ساخت چنین مستندی می‌زند، بسیار تأمل برانگیز است و بنابراین باید با کارهای فکری مناسب به چنین حرکت‌هایی پاسخ داده شود.

وی با اشاره به نظام گسترده سانسور در غرب اظهار داشت: از سال‌های بعد از 11 سپتامبر و شروع جنگ علیه تروریست یک بیداری در غرب اتفاق افتاده و ما باید از این فرصت استفاده کنیم و به موازات آنکه آن‌ها سانسور می‌کنند، باید تریبون در اختیار کسانی قرار دهیم که در غرب اجازه صحبت کردن ندارند.

طالب‌زاده با اشاره به برخی سکانس‌های این مستند بیان کرد: اگر امروز شبکه‌های معاند وابسته به غرب این‌چنین کارهایی انجام می‌دهد، ما از مقابله‌ به‌ مثل هیچ ابایی نداریم بلکه از خود افراد دعوت می‌کنیم تا در رسانه ما حضور پیدا کنند و به بیان نظرات خود بپردازند.

وی با بیان اینکه سکانس به سکانس این مستند قابل‌تحلیل است، تصریح کرد: باید توجه داشته باشیم که دشمن از چه چیزی ترسیده است و در مقابل نباید بترسیم بلکه باید بدانیم این فضا فرصت خوبی برای ما فراهم می‌کند تا به بررسی تاریخ معاصر بپردازیم.

این منتقد سینما و تلویزیون خاطرنشان کرد: باید از این فرصت جنگ رسانه‌ای استفاده کنیم و از متفکران غربی که امروز سانسور شده‌اند، دعوت کنیم چراکه بسیاری از آن‌ها کسانی هستند که روزی به‌عنوان شریعتی و مطهری‌های غرب شناخته می‌شوند ولی امروز در سانسور هستند و خود این افراد می‌توانند یک لابی بسیار قوی برای انتقال پیام انقلاب باشند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار