کد خبر: ۸۴۸۰۱
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۷ 29 August 2015

در ادامه رقابتهای لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور و از هفته دوازدهم دور برگشت این رقابتها تیم خزر رودسر در خانه پذیرای تیم شهید جهان نژاد آبادان بود که موفق شد این تیم را با شکست بدرقه کند .
به گزارش خبرنگار ایرنا ، در این دیدار که عصر روز جمعه و در هوای ابری در ورزشگاه ساحلی شهرداری رودسر برگزار شد تیم میزبان برابر حریف خود به برتری 3 بر دو دست یافت تا با 18 امتیاز جایگاه خود را در مکان پنجم تثبیت کند.
دو تیم دقایق نخست 12 دقیقه یی مفید بازی را کمی با احتیاط آغاز کردند اما در ادامه تیم میزبان که تنها به برد در این بازی می اندیشید بازی را با شیوه تهاجمی ادامه داد هر چند دروازه بان جسور و چالاک تیم حریف چندین بار مانع از فرو ریختن دروازه اش شد و بارها موقعیت گلزنی را از تیم حریف گرفت تا اینکه دروازه اش با شوت زیبا و تماشایی محمد صادق دهقان گشوده شد ، هر چند روی این گل دروازه بان واکنش نشان داد اما توپ به درون دروازه غلتید.
وقت نخست بازی با برد یک بر صفر تیم میزبان پایان یافت.
با آغاز وقت دوم بازی بازیکن تیم خزر رودسر روی بازیکن حریف مرتکب خطای پنالتی شد که این ضربه پنالتی را حمید جلیلی وارد دروازه میزبان کرد تا همه چیز از نو آغاز شود تیم میزبان در ادامه باز هم بر حملات خود روی دروازه حریف افزود و محسن فکوری و کامران موسی زاده دو گل دیگر وارد دروازه حریف کردند تا سه بر یک از حریف پیش بیفتند اما تیم میهمان در دقایق پایانی وقت دوم یکی از گلهای خورده را پاسخ دادند تا وقت دوم با برتری سه بر دو میزبان به پایان برسد ، این گل را مهدی آذری به ثمر رساند.
در وقت سوم باز هم هر دو تیم بازی را هجومی آغاز کردند اما هر چه زدند به در بسته خورد و این بازی سرانجام با برتری سه بر دو تیم میزبان پایان یافت.
در هشتمین دوره لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور 13 تیم حضور دارند که در ادامه 5 تیم برتر در مرحله نهایی بصورت رفت و برگشت با یکدیگر مسابقه می دهند تا قهرمان لیگ مشخص شود.
شهرستان رودسر در شرق مرکز استان گیلان قرار دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار