معاون فرهنگی کمیته امداد استان مرکزی خبر داد:
معاون فرهنگی کمیته امداد استان مرکزی طی سال گذشته 1061 نفر از خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد استان مرکزی با اعتبار بیش از 424 میلیون تومان به سفر زیارتی مشهد مقدس اعزام شدند.
کد خبر: ۸۴۵۶۱۶
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۴ 04 May 2020

به گزارش تابناک مرکزی، احمد بوالحسنی، با بیان اینکه اعزام مددجویان و فرزندان آنها به اردوهای تفریحی از برنامه‌های کمیته امداد است، گفت: طی سال گذشته 1061 نفر از خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد استان مرکزی با اعتبار بیش از 424 میلیون تومان به سفر زیارتی مشهد مقدس اعزام شدند.

وی با اشاره به اینکه اردوهای فرهنگی کمیته امداد در قالب اردوهای دانش آموزی، دانشجویی و خانوادگی برگزار می شود، اظهارکرد: در قالب طرح" شوق زیارت" نیازمندانی که تا کنون به اماکن زیارتی مشرف نشده‌اند، در طول سال شناسایی و ساماندهی می‌شوند تا با یاری خیران امکان سفر آنها به عتبات عالیات، مشهد و سایر اماکن زیارتی فراهم شود.

وی در ادامه از بهره‌مندی 2200 نفر از فرزندان مددجویان تحت حمایت از برنامه‌های اوقات فراغت خبر داد و تصریح کرد: کانون‌های موقت و دائم کمیته امداد در ایام فراعت از تحصیل برنامه‌های متنوع فرهنگی و آموزشی برای فرزندان خانواده‌ های تحت حمایت برگزار می کند.

معاون فرهنگی کمیته امداد استان مرکزی با اشاره به اینکه کمک به زوج های جوان، تلاش برای موفقیت تحصیلی دانش آموزان و دانشجویان تحت حمایت و ارتقاء سطح فکری و فرهنگی خانواده های تحت حمایت از مهم‌ترین اهداف کمیته امداد در بخش فرهنگی است ، اظهار کرد: در سال گذشته 10 هزارو 694 نفر از مددجویان تحت حمایت از دوره‌های آموزش خانواده با اعتبار324 میلیون تومان بهره مند شدند.

معاون فرهنگی کمیته امداد در پایان گفت: نیکوکاران می توانند به منظور کمک به اعزام نیازمندان و مددجویان کمیته امداد به سفرهای زیارتی با مشارکت در طرح شوق زیارت با شماره گیری کد # 086 * ۸۸۷۷ * و یا مراجعه به آدرس shogheziarat.ir در این کار خداپسندانه مشارکت کنند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار