حبیبی سخنگوی ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا در استان قزوین:
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین گفت: استان قزوین به دلیل اقدامات انجام شده و رعایت موازین بهداشتی از سوی مردم، هیچ مورد فوتی بر اثر کرونا در ۲۴ ساعت گذشته نداشته است.
کد خبر: ۸۴۵۰۰۷
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۵ 03 May 2020

  قزوین در ۲۴ ساعت گذشته هیچ مورد فوتی از کرونا نداشته است 

به گزارش خبرگزاری تابناک قزوین ، منوچهر حبیبی در اولین نشست شورای فرهنگ عمومی استان قزوین اظهار داشت: با تعامل و همکاری خوبی که بین همه دستگاه‌های اجرایی و کادر درمانی استان ایجاد شده وضعیت بیماری کرونا در استان کنترل شده و شرایط خوبی داریم.

وی بیان کرد: شرایط کنونی نیازمند مدیریت و برنامه ریزی است تا با بی احتیاطی و نادیده گرفتن پروتکل‌های بهداشتی به وضعیت قبل باز نگردیم.

حبیبی تصریح کرد:در دو ماهه اخیر ۷۸۴۸ نفر برای بیمه بیکاری ثبت نام کردند و در تحت پوشش قرار گرفته افراد بیمه شده شاهد افزایش ۷۰ درصدی تعداد بیمه شدگان نسبت به سال قبل هستیم.

وی اضافه کرد: بیماری کرونا باعث شد مسافرت مردم تحت تأثیر قرار گیرد و خیلی‌ها سراغ برنامه‌های مجازی رفتند و در بخش‌هایی دچار آسیب شدیم که با حمایت دولت برای تأمین بخشی از خسارت‌ها باید برنامه ریزی کنیم.

سخنگوی ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا در استان قزوین اظهار داشت: خوشبختانه در ۲۴ ساعت گذشته شاهد هیچ فوتی در استان نبودیم و امیدواریم با مشارکت مردم در رعایت موارد بهداشتی و تداوم خدمت رسانی در بیمارستانها شاهد شرایط بهتری باشیم.

 

حبیبی اضافه کرد: در حوزه اجتماعی و فرهنگی نیازمند بازیابی هستیم و رسالت فرهنگ عمومی هم بسیار بالاست که باید متناسب با این اتفاقات برای شرایط موجود هم راهکار ارائه کنیم.

معاون سیاسی امنیتی استانداری قزوین یادآور شد: پیش بینی می‌کنیم در صورت استمرار اقدامات انجام شده و مشارکت مردم به زودی شاهد وضعیت سفید در استان باشیم.

وی گفت: به هر حال ویروس کرونا نه تنها اقتصاد بلکه حوزه‌های اجتماعی و فرهنگی را تحت تأثیر قرار داده لذا برای کاهش آسیب‌های ایجاد شده باید همه دستگاه‌ها در راستای پیشگیری و کنترل آسیب‌های اجتماعی همکاری کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار