باید اقتصاد مقاومتی را جدی بگیریم؛
خطیب جمعه اهواز با اشاره به فرمایشات و دغدغه های رهبر معظم انقلاب در خصوص جدی گرفتن اقتصاد مقاومتی و بالا بردن سطح علمی کشور، گفت: روی آوردن به تولیدات داخلی از ملزومات تحقق اقتصاد مقاومتی بوده و رهبر معظم انقلاب نیز در این خصوص تاکید فراوان دارد
کد خبر: ۸۴۴۷۹
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۵ 28 August 2015
نماینده ولی فقیه در خوزستان و امام جمعه اهواز ضمن گرامیداشت هفته دولت و سالروز شهادت شهیدان رجائی و باهنر، با قدردانی از عملکرد دولت در عرصه های مختلف، گفت: وظیفه خود می دانیم در هفته دولت از اقدامات و زحمات دولتمردان تشکر و قدردانی کنیم.

به گزارش تابناک خوزستان، وی با اشاره به تلاش های دشمنان انقلاب و نظام گفت: با توطئه های مختلفی که ما را تهدید می کند لطف خداوند و خدمات دولتمردان، این خطرها را از ما دور می کند و این جای تقدیر دارد.

 آیت الله سیدمحمد علی موسوی جزایری در آیین نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته اهواز، با گرامیداشت هفته دولت و یاد و خاطره شهادت رجایی و باهنر، اظهار کرد: منافقان کوردل، دو وزنه نظام جمهوری اسلامی را به شهادت رساندند، ولی سازمان های مدعی حقوق بشر از این اقدام جنایتکارانه چشم پوشی کرده و پس از سال ها نیز، منافقان را از لیست تروریست ها خارج کردند.

وی اظهار کرد: در آن دوران حدود 17 هزارنفر توسط منافقان کوردل ترور شدند و مدعیان حقوق بشر، ایرانِ قربانیِ این نفاق و ترورها را حامی تروریسم اعلام کردند!

آیت الله موسوی جزایری با اشاره به فرمایشات و دغدغه های رهبر معظم انقلاب در خصوص جدی گرفتن اقتصاد مقاومتی و بالا بردن سطح علمی کشور، گفت: روی آوردن به تولیدات داخلی از ملزومات تحقق اقتصاد مقاومتی بوده و رهبر معظم انقلاب نیز در این خصوص تاکید فراوان دارد.

نماینده ولی فقیه در خوزستان ادامه داد: همان گونه که در دوران دفاع مقدس با عزم راسخ توانستیم در برابر دشمنان پیروز شویم، در این دوران نیز می توانیم در زمینه اقتصاد مقاومتی گام های موثری برداریم.

    وی بیان کرد:اقتصاد مقاومتی باید با مدیریت جهادی صورت گیرد به همین علت است که این موضوع را باید بیش از گذشته جدی بگیریم.

 موسوی جزایری در ادامه سخنانش با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب نسبت به رتبه علمی کشور حساسیت ویژه ای دارد، ادامه داد:در زمینه های علمی در ردیف کشورهای مطرح جهان هستیم ولی سال های اخیر در این زمینه روند کندی را شاهد بودیم که رهبر معظم انقلاب بر ارتقاء سطح علمی کشور تاکید فراوان دارد.

امام جمعه اهواز همچنین با تجلیل از نمایندگان و مسوولان در خصوص تصویب قوانین مربوط به احیای امر به معروف و نهی از منکر گفت:خرسندیم که این قانون به تصویب رسید، ولی امید می رود در این خصوص تندروی صورت نگرفته و اجرای این امر الهی با درایت صورت گیرد.

وی همچنین با اشاره به هقته حج با گرامیداشت این فریضه بزرگ الهی گفت: تفاوت ما با دیگران همین است که ما به تبع امام می گوییم این حج ما باید روح داشته باشد و روح حج به این است که این اجتماع بزرگترین اجتماع مسلمانان سراسر جهان است و باید مسائل و مشکلات دنیای اسلام را حل کند. آیا می شود والاترین اجتماعی مسلمین بدون اینکه بازدهی برای مسلمانان داشته باشد انجام شود؟

پیش از خطبه های نمازجمعه نیز معاون سیاسی و اجتماعی استاندار خوزستان در سخنانی، شمه ای از عملکرد دولت یازدهم را برای نمازگزاران تشریح کرد.

خطبه اول نمازجمعه اهواز
خطبه دوم نمازجمعه اهواز

سخنرانی معاون سیاسی اجتماعی استاندار، پیش از خطبه ها
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار