استاندار آذربایجان شرقی:
استاندار آذربایجان شرقی در بازدید از فعالیت‌های شرکت بلبرینگ‌سازی تبریز، بر نقش این واحد تولیدی مهم در تحقق شعار «جهش تولید» تأکید کرد و خواستار تسریع در تعیین‌تکلیف مالکیت آن شد.
کد خبر: ۸۴۳۹۴۸
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۷ 30 April 2020

به گزارش تابناک تبریز، محمدرضا پورمحمدی با اشاره به فعالیت‌های کارخانه بلبرینگ‌سازی در ماه‌های اخیر، رفع مشکلات این کارخانه را یکی از دغدغه‌های مدیریت ارشد استان برشمرد و گفت: بسیاری از مشکلات این شرکت با ورود دستگاه قضایی و تغییر مدیریت رفع شده است.

وی ادامه داد: در سالی که توسط رهبر معظم انقلاب اسلامی به سال "جهش تولید" نام‌گذاری شده است، این کارخانه مانند بسیاری از واحدهای دیگر استان، بهتر از گذشته فعالیت می‌کند و به‌رغم شرایط خاص و فشارهای اقتصادی، نه تنها تعدیل نیرو نداشته، بلکه 50 نفر نیروی جدید نیز به این مجموعه جذب شده است.

پورمحمدی خاطرنشان کرد: مدیریت ارشد استان، حمایت از این واحد تولیدی و صنعتی را یکی از اولویت‌های خود می‌داند و آماده حمایت از آن برای افزایش تولید و توسعه اشتغال است.

استاندار آذربایجان شرقی همچنین به برنامه‌های حمایتی دولت از واحدهای تولیدی و صنعتی آسیب‌دیده از کرونا اشاره کرد و گفت: بیش از 75 هزار میلیارد تومان تسهیلات از سوی دولت در نظر گرفته شده است که اولین شرط برخورداری از این تسهیلات، پرهیز از تعدیل نیرو در واحدهای تولیدی و صنعتی است.

پورمحمدی ادامه داد: سهم استان از محل این تسهیلات مشخص نشده، ولی با توجه به سابقه صنعتی استان، امیدواریم تسهیلات بیشتری در اختیار واحدهای تولیدی و صنعتی استان قرار گیرد.

وی بر ضرورت توجه به موضوع اهلیت در واگذاری صنایع به بخش خصوصی، اظهار داشت: نهادهای مسئول باید مانع هرگونه سوءاستفاده افراد فاقد اهلیت شوند و مختلفان را به دست قانون بسپارند.

استاندار آذربایجان شرقی به همراه معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار از بخش‌های مختلف کارخانه بلبرینگ‌سازی بازدید کرد و با توضیحات مدیران و مهندسان این مجموعه در جریان فعالیت‌های تولیدی آن قرار گرفت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار