کد خبر: ۸۴۳۶۹
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۳ 28 August 2015


هفت طرح عام‌المنفعه بخش کلاچای هم‌زمان با هفته دولت به صورت نمادین افتتاح شد.
خبرگزاری فارس: 7 طرح عام‌المنفعه بخش کلاچای افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کلاچای، مدیر جهاد کشاورزی رودسر عصر امروز در مراسم افتتاح طرح احداث دیواره حفاظتی ایستگاه پمپاژ روستای نوده این شهرستان، اظهار کرد: برای اجرای پروژه مذکور یک میلیارد و 600 میلیون ریال هزینه شده و 130 خانوار از مزایای آن بهره‌مند شدند.

احسان‌الله مشتاق از افتتاح شش پروژه جهاد کشاورزی با اعتباری بالغ بر چهار میلیارد ریال در هفته دولت جاری خبر داد و افزود: پروژه‌های مذکور در قالب تسطیح اراضی و تامین آب کشاورزی است.

شهردار کلاچای نیز در مراسم افتتاح طرح آسفالت خیابان «نوده» به صورت نمادین، گفت: برای اجرای این طرح به مساحت دو هزار متر مربع بالغ بر 800 میلیون ریال از منابع درآمدهای شهرداری سرمایه‌گذاری شده است.

حسین بائوج لاهوتی، تعداد طرح‌های شهرداری کلاچای برای هفته دولت جاری را 12 طرح با اعتباری بیش از 11 میلیارد و 390 میلیون ریال عنوان کرد.

شهردار واجارگاه نیز در مراسم افتتاح طرح فرش موزائیک بلوار ساحلی این شهر اظهار کرد: این طرح به مساحت دو هزار و 500 مترمربع و اعتباری بالغ بر 100 میلیون ریال از منابع داخلی هزینه شده است.

محمد پورحسین لزرجانی گفت: طی هفته دولت، هفت طرح‌ شهرداری و اجارگاه با اعتباری بالغ بر سه میلیارد و 700 میلیون ریال افتتاح می‌شود.

مهدی قنبری رئیس اداره بهزیستی رودسر نیز در مراسم افتتاح یک واحد مسکن مددجویی در روستای سلاکجان کلاچای گفت: سه واحد مسکن مددجویی روستایی با اعتباری بالغ بر یک میلیارد ریال به مناسبت هفته دولت در رودسر به بهره‌برداری می‌رسد.

مسیح‌الله سیجرانی، رئیس اداره آموزش و پرورش کلاچای در مراسم افتتاح یک واحد مدرسه استثنایی در مقطع ابتدایی روستای نعمت‌سرا اظهار کرد: این مدرسه دارای شش کلاس و با زیربنای 570 مترمربع بالغ بر شش میلیارد ریال به بهره‌برداری می‌رسد.

رئیس اداره آموزش و پرورش گیلان در ادامه مراسم مذکور از وجود 49 مدرسه استثنایی و دو هزار و 300 دانش‌آموز کم‌توان و معلول این اداره خبر داد و گفت: بالغ بر 850 نیرو به عنوان معلم و توانبخشی در این مدارس هستند.

مهدی بلوک اصلی افزود: تلاش می‌کنیم در طرح سنجش از دانش‌آموزان گیلان کودکان کم‌توان و معلول را شناسایی کرده و خدمات را تا مناطق دور و محروم گسترده کنیم.

رئیس اداره بنیاد مسکن رودسر نیز در مراسم اجرای افتتاح آسفالت راه روستای تازه‌آباد کلاچای اظهار کرد: برای اجرای این طرح بالغ بر 800 میلیون ریال هزینه شده و 40 خانوار از مزایای این طرح بهره‌مند شدند.

صادق اکبری گفت: در بخش کلاچای شش طرح با اعتباری بالغ بر 850 میلیون ریال افتتاح می‌شود.

یک واحد کارخانه تولید چای سبز با ظرفیت 10 تن در روز با اعتباری بالغ بر 500 میلیون ریال افتتاح شده و ظرفیت تولید را با کمک تجهیز دستگاه‌ها از 50 تن به 120 تن در سال افزایش داده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار