مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام:
مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام گفت: شبکه توزیع آب «چم شیر» به طول 10 کیلومتر با مخزن 500 متر مکعب با پیشرفت 60 درصدی در حال اجراست.
کد خبر: ۸۴۲۶۲۴
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۰ 27 April 2020

به گزارش تابناک ایلام؛ نورالله تیموری مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام به همراه معاون عمرانی استاندار در بازدید از خط آبرسانی و مخزن در حال احداث روستای تازه تاسیس چم شیر گفت: شبکه توزیع این روستا به طول ۱۰ کیلومتر و خط انتقال آن به طول ۱۸۰۰ متر و با مخزن ۵٠٠ متر مکعب در دست اجرا است. 

وی افزود: این پروژه هم اکنون با پیشرفت فیزیکی ۶۰ درصدی با اعتباری بالغ بر ۳ میلیارد تومان در حال اجرا است که پیش بینی می‌شود در نیمه اول سال جاری به بهره برداری برسد.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان اظهار داشت: خدمت‌رسانی به مردم و ارتقای کیفیت آن از سیاست‌ها و برنامه‌های اساسی شرکت آبفا است که به همین منظور با تلاش تمام مجموعه شرکت، اقداماتی خوبی در شهرستان ملکشاهی صورت گرفته است.

وی بیان داشت: در حال حاضر با بهره برداری از فاز اول طرح آب شیرین کن «ملکشاهی» که ظرفیت آن ۱۲۰۰ متر مکعب در شبانه روز کیفیت آب شرب شهر ملکشاهی افزایش یافته است. 

وی خاطر نشان کرد: فاز دوم این پروژه تا پایان تیرماه ۹۹ به پایان خواهد رسید و علاوه بر این پروژه آبرسانی از سد چم گردلان با پیشرفت فیزیکی ۷۴ درصد در حال اجراست و در در صورت تامین اعتبارات لازم در آینده نزدیک به بهره برداری می‌رسد. /ح

 

فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار